  • 1. Data: 2005-04-25 14:48:49
    Temat: Wyjazd do USA
    Od: Ds <d...@p...onet.pl>

    Moi drodzy witam i na wstępie przepraszam jeśli to pytanie się powtarza
    ale mam do Was pytanie. Czy gdybyście wybierali się do USA to bralibyście
    gotówkę czy dopiero na miejscu wypłacali gotówkę przy pomocy kart
    płatniczych. Mam dwie jedną z mBaku (Visa Electron) i Maestro z BPH. Czy
    też może za pomocą tych kart nic nie da się zrobić w USA ?
    Z góry dzięki za informację

    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

  • 2. Data: 2005-04-25 14:58:07
    Temat: Re: Wyjazd do USA
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Ds wrote:

> [...]
    > płatniczych. Mam dwie jedną z mBaku (Visa Electron) i Maestro z BPH. Czy
    > też może za pomocą tych kart nic nie da się zrobić w USA ?

    Tym Electronem to chyba w USA niewiele zdzialasz, Maestro powinno byc ok.
    Ewentiel postaraj sie o jakis pre-paid Mastercarda, a jak masz duzo kasy
    to Amex :)

    --
    Franz

  • 3. Data: 2005-04-25 15:24:34
    Od: "XYZ" <x...@c...net>

    "Ds" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > płatniczych. Mam dwie jedną z mBaku (Visa Electron) i Maestro z BPH. Czy
    > też może za pomocą tych kart nic nie da się zrobić w USA ?

    Visa Elektron z mbank bez problemu zaplacisz nieomal wszedzie. Wybierzesz
    tez cash w kazdym bankomacie. Prowizja od $2 do $5 bez wzgledu na
    kwote....Przelicznik kursu dolara jest po zakupie tej waluty od mBank.
    Tabele sa codziennie na ich stronie.

  • 4. Data: 2005-04-25 15:30:28
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    > Tym Electronem to chyba w USA niewiele zdzialasz,
    dlaczego???

    ja sam chce na dniach wyrobic VE w mbanku na wyjazd do usa, dlaczego?
    prowizja 10zl bez % od kwoty

    do zakupow chce uzywac KK VC Citi - czy mozna podpiac do niej konto dolarowe
    aby w pierwszej kolejnosci pobierano USD z konta?

    moze inne propozycje (mam na to 3 tygodnie )

  • 5. Data: 2005-04-25 15:32:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    XYZ <x...@c...net> wrote:
    > Wybierzesz tez cash w kazdym bankomacie. Prowizja od $2 do $5 bez
    > wzgledu na kwote....Przelicznik kursu dolara jest po zakupie tej
    > waluty od mBank. Tabele sa codziennie na ich stronie.

    hmm - wyplata w USA 10 zl niezaleznie od kwoty, tylko karty sa rozliczne
    w EURO, czyli + 2% dojdzie od kwoty transakcji.
    Jednym slowem nie za bardzo sie oplaca.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-04-25 15:50:34
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

> [...]
    > miejscu wypłacali gotówkę przy pomocy kart płatniczych. Mam dwie jedną z
    > mBaku (Visa Electron) i Maestro z BPH. Czy też może za pomocą tych kart

    Zdarzaly mi sie takie pobyty w Stanach, kiedy nie dokonalem zadnej -
    powtarzam: zadnej - transakcji gotowkowej. Najwygodniej wziac ze soba
    dyzurne 100 dolarow i placic kartami, nie ma po co wyplacac gotowki. Ale
    jakas wypukla to warto wziac...

  • 7. Data: 2005-04-25 16:38:54
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >ja sam chce na dniach wyrobic VE w mbanku na wyjazd do usa, dlaczego?
    >prowizja 10zl bez % od kwoty

    No, poczytaj moze TOiP do konca. Karta jest rozliczana w Euro wiec
    oberwiesz prowizja (z tego co pamietam 2%) za przewalutowanie.

    Pzdr.
    Lack

  • 8. Data: 2005-04-25 16:45:11
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    > No, poczytaj moze TOiP do konca. Karta jest rozliczana w Euro wiec
    > oberwiesz prowizja (z tego co pamietam 2%) za przewalutowanie.

    dokladnie, ale np VE w lukasie tez jest w euro i wyplata gotowki to 10 zl +
    3%
    wiec nadal mbank ciut ciut lepiej :(

  • 9. Data: 2005-04-25 17:09:13
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 25 Apr 2005 16:48:49 +0200, Ds <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Moi drodzy witam i na wstępie przepraszam jeśli to pytanie się powtarza
    >ale mam do Was pytanie. Czy gdybyście wybierali się do USA to bralibyście

    przede wszystkim wypukła KK
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2005-04-25 17:16:24
    Od: "anii" <a...@k...com>

    > Z góry dzięki za informację

    Najlepsze są czeki podróżne. Płacisz jak gotówka

    .