  • 1. Data: 2005-04-25 14:31:42
    Temat: wyplata z bankomatu pko
    Od: "apollyon" <a...@n...com>

    Witam
    Pytalem sie na informacji ile mozna maksymalnie wyplacac jednorazowo kasy z
    bankomatu technicznie, powiedziano mi 1500zl, ale to jest nieprawda,

    ostatnio udalo mi sie wyplacic 4000zl jednorazowo po 100zl, troche tych
    banknotow jest, a wlot jest ciasnawy, wiec nie probowalem wiecej, ciekawe
    jaki jest maks ile do tego wlotu sie zmiesci banknotow, moze ktos probowal
    wiecej?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-04-25 15:00:57
    Temat: Re: wyplata z bankomatu pko
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    apollyon wrote:

    > moze ktos probowal wiecej?

    Tak :) Ale bankomat powiedzial ze rekomendowana najwyzsza wyplata to 4
    kafle.

    --
    Franz

  • 3. Data: 2005-04-25 16:09:50
    Od: "jst" <j...@W...MNIE.wp.pl>

> [...]
    > jaki jest maks ile do tego wlotu sie zmiesci banknotow, moze ktos probowal

    potwierdzam 4000 zł maksymalnie

    pzdr.
    j.

  • 4. Data: 2005-04-25 22:14:40
    Od: "apollyon" <a...@n...com>

    a jesli chcemy wyplacic 4000zl
    a akurat w bankomacie zostaly tylko same banknoty po 20zl
    to tych banknotow musialby wyplacic az 200 w sumie, watpie zeby sie
    zmiescily
    ciekawe czy jest zabezpieczony przed taka ewentualnoscia

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2005-04-26 07:01:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    apollyon napisał(a):
    > a jesli chcemy wyplacic 4000zl
    > a akurat w bankomacie zostaly tylko same banknoty po 20zl
    > to tych banknotow musialby wyplacic az 200 w sumie, watpie zeby sie
    > zmiescily

    ograniczenie dotyczy LICZBY banknotów, nie kwoty transkacji.

    M.