  • 1. Data: 2002-08-10 18:42:27
    Temat: Wygląd karty płatniczej
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Czy można wybrać inny wygląd karty wydawanej przez bank?

    Chciałbym zamówić kartę VE Lukasa, ale nie podoba mi się jej kolor czerwony.
    Czy można uzyskać VE innego koloru? Ten kolor czerwony to okropne paskudztwo,
    aż wstyd coś takiego nosić w portfelu.
    Jak dotychczas korzystałem z maestro BZ, później BZ WBK, a obecnie delfin EMAX
    mBanku. Czy banki niemogłyby pójść tropem mBanku lub Fortisu i wydawać karty ze
    zwierzętami? Przecież to takie miłe i przyjazne ...

  • 2. Data: 2002-08-10 18:58:37
    Temat: Re: Wygl?d karty płatniczej
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 10 Aug 2002 20:42:27 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy można wybrać inny wygląd karty wydawanej przez bank?

    Niekotre banki umozliwiaja umieszczenie samodzielnie dostareczonego
    zdjecia na karcie. W Polsce nie ma na razie takiego banku. Jedyna
    personalizacja obecnie u nas mozliwa to umieszczenie malego zdjecia i
    podpisu .

    >Chciałbym zamówić kartę VE Lukasa, ale nie podoba mi się jej kolor czerwony.
    >Czy można uzyskać VE innego koloru?

    Nie.
    Z reszta banki nie maja chyba pelnej swobody w projektowaniu kart,
    organizacja platnicza na ktorej lciencji jest karta musi tez wyrazic
    zgode na konkrety wzor.

> [...]
    >mBanku. Czy banki niemogłyby pójść tropem mBanku lub Fortisu i wydawać karty ze
    >zwierzętami? Przecież to takie miłe i przyjazne ...

    Zgadzam sie, emaxowy delfinek i motylek na BOŚiowym MC to chyba
    najladniejsze moje karty.
    Ale o jakim Fortisowym zwierzaku mowisz ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-08-10 19:06:09
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Ale o jakim Fortisowym zwierzaku mowisz ?

    A pani oglądająca złotą rybkę w małym akwarium na VE Fortisu?

  • 4. Data: 2002-08-10 20:46:59
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote
    [in news:5606.00000c05.3d556421@newsgate.onet.pl]:

    > A pani oglądająca złotą rybkę w małym akwarium na VE Fortisu?

    O, to jakaś nowa? Mam moją gubić? :>

    ... dotychczasowa jest nudna jak flaki z olejem
    i łudząco podobno do VE BG zdaje się...

    --
    http://szymon/

  • 5. Data: 2002-08-10 21:16:44
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > O, to jakaś nowa? Mam moją gubić? :>

    Nie. To jest karta dodatlowa - w moim przypadku wystawiona w e-pakiecie dla
    mojej niepelnoletniej mlodziezy

    Moja - wznowiona - jest taka sama, jak przedtem :-(

    M.

  • 6. Data: 2002-08-10 21:48:38
    Temat: Re: Wygląd karty płatniczej
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:
    > Czy można wybrać inny wygląd karty wydawanej przez bank?

    Widziałem w telewizorze, że jeden gość miał karty całkiem białe, tylko
    pasek magnetyczny. Nie powiedzieli z jakiego banku je dostał - miał ich
    dużo, całe pudełko. Pewnie jakiś bogaty biznesmen, takim to bank zawsze
    da, co chcą.

    Pzdr: Dogbert

  • 7. Data: 2002-08-10 21:49:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 10 Aug 2002 21:06:09 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >A pani oglądająca złotą rybkę w małym akwarium na VE Fortisu?

    A, wersja dla dzieciakow.

  • 8. Data: 2002-08-10 21:51:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 10 Aug 2002 22:46:59 +0200, "Szymon Nitka"
    <s...@u...pl> wrote:

    > ... dotychczasowa jest nudna jak flaki z olejem
    >i łudząco podobno do VE BG zdaje się...

    Napis FORTIS na falach jest calkiem fajny, zwrocilem na niego uwage
    dopiero jak karte zeskanowalem :-))

  • 9. Data: 2002-08-10 22:11:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> writes:

    > Z reszta banki nie maja chyba pelnej swobody w projektowaniu kart,
    > organizacja platnicza na ktorej lciencji jest karta musi tez wyrazic
    > zgode na konkrety wzor.

    Na pewno? To jakim cudem niektore zagraniczne banki wydaja karty
    w calkowicie dowolnych, wybranych przez klienta wzorach? Np. karty
    dla duzych firm (kredytowe, takie gwarantowane przez firme i bez limitu)?
    Jedynym wymogiem jest umieszczenie po prawej stronie "flagi" VISA
    i hologramu (nie wiem czy sa takie karty inne niz VISA).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 10. Data: 2002-08-11 09:27:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 11 Aug 2002 00:11:59 +0200, Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

> [...]
    >Jedynym wymogiem jest umieszczenie po prawej stronie "flagi" VISA
    >i hologramu (nie wiem czy sa takie karty inne niz VISA).

    Pewnie maja na to odpowidnai zgode. Ina pewmno jakies ogrnacizneia w
    tej swobodzie sa.
    Ale ile znacie takich bankow w Europie ? A USA to jednak inny swiat.

    BH podobno umozliwia produkcje personaloziwanych kart VE prepaid
    Ciekawe tylko jaka jest swoboda tworzenia tego wzoru i minimalne
    zamowienie.