  • 11. Data: 2002-08-11 11:47:31
    Temat: Re: Wygląd karty płatniczej
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Widziałem w telewizorze, że jeden gość miał karty całkiem białe, tylko
    > pasek magnetyczny. Nie powiedzieli z jakiego banku je dostał - miał
    > ich dużo, całe pudełko. Pewnie jakiś bogaty biznesmen, takim to bank
    > zawsze da, co chcą.

    A program, ktory ogladales, nazywal sie 997?
    :-)

    M.

  • 12. Data: 2002-08-11 23:08:13
    Temat: Re: Wygl?d karty płatniczej
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> writes:

    > Pewnie maja na to odpowidnai zgode.

    Pewnie tak. Mysle, ze to sie umowa nazywa :-) Umowa firmy z bankiem,
    bo ze banki maja umowy z VISA to dosc normalne.

    > Ina pewmno jakies ogrnacizneia w
    > tej swobodzie sa.

    O ile wiem, to wlasnie takie jak napisalem. Czyli ma byc hologram i flaga,
    a wiec firma nie moze sobie strzelic reklamowki na cala karte,
    a np. hologram z tylu albo dwa razy mniejszy.

    > Ale ile znacie takich bankow w Europie ?

    Przynajmniej jeden.

    > A USA to jednak inny swiat.

    Z punktu widzenia VISA? No nie wiem.

    > BH podobno umozliwia produkcje personaloziwanych kart VE prepaid
    > Ciekawe tylko jaka jest swoboda tworzenia tego wzoru i minimalne
    > zamowienie.

    Pewnie mozna ich nawet latwo zapytac.
    --
    Krzysztof Halasa