    From: <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wygląd karty płatniczej
    Date: 10 Aug 2002 20:42:27 +0200

    Czy można wybrać inny wygląd karty wydawanej przez bank?

    Chciałbym zamówić kartę VE Lukasa, ale nie podoba mi się jej kolor czerwony.
    Czy można uzyskać VE innego koloru? Ten kolor czerwony to okropne paskudztwo,
    aż wstyd coś takiego nosić w portfelu.
    Jak dotychczas korzystałem z maestro BZ, później BZ WBK, a obecnie delfin EMAX
    mBanku. Czy banki niemogłyby pójść tropem mBanku lub Fortisu i wydawać karty ze
    zwierzętami? Przecież to takie miłe i przyjazne ...