  • 1. Data: 2003-09-09 10:15:10
    Temat: Wyciąg z mbanku - jak go wygenerować el. ????
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    Witam.

    Mam konto firmowe w inteligo ale ponieważ zdenerwowali mnie z opłatami za
    przelewy do zus i US postanowiłem założyć sobie drugie konto w mbanku.
    Niestety nie sprawdziłem dokładnie jak to jest z wyciągami i dowiedziałem
    się właśnie że niestety trzeba za nie bulić aż 5 złociszy.

    Pytanie jest więc takie. Czy jest jakiś sposób aby wygenerować sobie taki
    wyciąg elektronicznie a potem go wydrukaować? Jak Wy to robicie? Zamawiacie
    żeby przysyłali na papierze?

    Kiedyś pamiętam miałem taki programik który jakoś tak przerabiał wydruk
    strony htmlowej z operacjami na rachunku, że w rezultacie otzrymywało się
    plik tekstowy z podobną treścią - niestety od tego czasu kiedy tego
    używałem miałem kilka reinstalek systemu i nie mam jużtego programu.

    Aha żeby nie było - goglowałem troche ale bez rezultatu.

    proszę o pomoc

    pozdrawiam

    P.

  • 2. Data: 2003-09-09 10:29:48
    Temat: Re: Wyciąg z mbanku - jak go wygenerować el. ????
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > plik tekstowy z podobną treścią - niestety od tego czasu kiedy tego
    > używałem miałem kilka reinstalek systemu i nie mam jużtego programu.

    no jeżeli już koniecznie chcesz mieć wyciągi z konta, to ten programik
    znajduje się tutaj http://awrob.webpark.pl/index.htm

    pozdr
    david

  • 3. Data: 2003-09-09 10:59:33
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    > no jeżeli już koniecznie chcesz mieć wyciągi z konta, to ten programik
    > znajduje się tutaj http://awrob.webpark.pl/index.htm

    dzięki - to właśnie ten

    Ale niezupełnie robi to co powinien. Np nie podaje z jakiego okresu jest
    ten wyciąg oraz nieprawidłowo podaje nazwę posiadacza rachunku. Ponieważ
    posiadaczem nie jest
    np. "Adam Nowak" a jest "Superfirma Adam Nowak"... Wiem, że się czepiam i
    mogę sobie poprawić to ręcznie w pliku ale trochę mnie to martwi.

    A czy wyciąg przysyłany z mbanku jest bardziej profesjonalny? Jest gdzieś w
    necie jakiś wzór gdzie mógłbym sobie obejrzeć jak wygląda przykładowy
    wyciąg przysyłany przez mbank?

    pozdrawiam

    P.

  • 4. Data: 2003-09-09 11:34:05
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pierwek" napisał:

> [...]
    | np. "Adam Nowak" a jest "Superfirma Adam Nowak"... Wiem, że się czepiam i
    | mogę sobie poprawić to ręcznie w pliku ale trochę mnie to martwi.

    Potwierdzenie wykonania pojedyńczej operacji można samodzielnie wygenerować
    oglądając w historii rachunku szczegóły wykonanej operacji i przyciskajając
    "wydruk potwierdzenia". Nie trzeba tego drukować - można całość skopiować,
    żeby np. przesłać komuś mejlem.

    Może zgodny z Twoimi oczekiwaniami co do robienia zestawień wykonanych
    operacji będzie program mBank Express, do pobrania ze strony:
    http://www.tgsoft.pl/download.htm (wersja obsługująca mBiznes Konto kosztuje
    50 zł).

    Pozdr.,

  • 5. Data: 2003-09-09 11:46:53
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "pierwek" <p...@o...pl> wrote in message

    > Pytanie jest więc takie. Czy jest jakiś sposób aby wygenerować sobie taki
    > wyciąg elektronicznie a potem go wydrukaować? Jak Wy to robicie?

    najpierw zadaj sobie pytanie po co ci wyciąg ?

    później drukuj potwierdzenia 3-4 operacji miesięcznie (przelew do ZUS, US,
    odsetki, prowizja) lub operacje za cały miesiąc, przystaw swoją pieczątkę
    lub sporządź dowód wewnętrzny i powinno wystarczać
    chyba nie ma prawnych norm mówiących o tym jak powinien wyglądać miesięczny
    wyciąg z rachunku - zresztą jak się boisz to o prawne podstawy spytaj w
    urzędzie skarbowym lub na pl.soc.prawo

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-09-09 12:18:33
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a) w artykule
    <bjkeea$1gtv$1@foka1.acn.pl>...
    > najpierw zadaj sobie pytanie po co ci wyciąg ?

    Właśnie po to o czym napisałeś poniżej. Aby wystawić DW (wyciąg jako
    podkłądka) o poniesionych kosztach prowadzenia konta oraz o naliczonych
    odsedkach na +. Na wyciągu z Inteligo wszystko ładnie widać i jest to jeden
    papier a nie 10.

> [...]
    > odsetki, prowizja) lub operacje za cały miesiąc, przystaw swoją pieczątkę
    > lub sporządź dowód wewnętrzny i powinno wystarczać

    za dużo drukowania przy każdej operacji oddzielnie...

    > chyba nie ma prawnych norm mówiących o tym jak powinien wyglądać
    miesięczny
    > wyciąg z rachunku

    Chyba po prostu będę sobie przerabiał ten wyciąg generowany przez mbankTXT
    - dopisze okres, poprawie właściciela, dopisze, że nie wymaga pieczątki i
    wtedy mnie zadowoli.

    pozdrawiam

    P.

  • 7. Data: 2003-09-09 13:27:02
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    ja używam mbankTXT i jedyne co zmieniam to w nagłówku datę "na dzień";
    biuro rachunkowe, które mnie obsługuje zadowala się taką formą.

    pzdr. w

  • 8. Data: 2003-09-09 22:13:08
    Od: "" <n...@p...onet.pl>

    zobacz sobie jeszcze programik Bc_mBanktxt z
    http://www.bcsopot.com.pl/
    (tylko srewer teraz śpi ;) )