  • 11. Data: 2002-10-09 10:14:27
    Temat: Re: Wyciąg z Inteligo
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    "Robert" <m...@w...pl> wrote in message
    news:ao0ul1$vah$1@topaz.icpnet.pl...

    > Zaraz... bo coś mnie tknęło - może to jest wyciąg papierowy?
    > Potrzebujesz za niego płacić?
    Wyciąg elektroniczny

    > Przypuszczam, ze mało kto zamawia papierowe, bo drogie.
    No ja tez nie zamawiam :)

    > Tego nie rozumiem...
    Ja też nie - ale to może mieć związek z tym, że konto zamykają w ciągu 30
    dni od daty wpłynięcia pocztą wniosku o zamknięcie wniosku. Przecież trzeba
    dorobić na kliencie do końca :(

  • 12. Data: 2002-10-09 10:23:34
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zaraz... bo coś mnie tknęło - może to jest wyciąg papierowy?
    > Potrzebujesz za niego płacić?

    Płacisz nawet za elektroniczny wyciąg jeżeli go zamawiasz. Bezpłatny jest
    tylko ten, który rozsyłają automatycznie na e-mail, każdy następny zamawiany
    przez klienta jest płatny.

    A co do opłaty za prowadzenie konta to nie naliczą jeżeli zostawisz min.
    100zł na koncie, potem po 30dniach zrobią przelew na wskazany rachunek i po
    krzyku, a jeżeli chcesz ogołocić konto przez złożeniem dyspozycji
    zamknięcia, no to może się zdarzyć, że w skali miesiąca będzie saldo poniżej
    100zł i opłatę masz jak w banku ;-)

    Ja płacę tylko za kartę VE i ne mam żadnych opłat za prowadzenie konta ale
    widzę, że inni płacą i płaczą tylko nie wiem z jakiego powodu. Wszystko było
    już powiedziane w lutym, a weszło w życie w maju.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-10-09 10:32:57
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Maura wrote:

    > Wyciąg elektroniczny
    To doprawdy intrygujące: wydawałoby się, że generują te wyciągi jednolicie,
    więc te 16% to istotnie zagadka. A jak Inteligo powstało, to ile wtedy
    miało? Było 16%?

    > No ja tez nie zamawiam :)
    Przepraszam za posądzenie :)

    > Ja też nie - ale to może mieć związek z tym, że konto zamykają w
    > ciągu 30 dni od daty wpłynięcia pocztą wniosku o zamknięcie wniosku.

    Na początku roku były na grupie bardzo szczegółowe wskazówki, jak bezpłatnie
    zamknąć konto Inteligo - poszukaj ew. w Googlu.

    Ja jeszcze trzymam to konto, bo VE Inteligo ma kilka ciekawych cech, choć
    faktycznie nie używam, a raczej trzymam w rezerwie.

  • 14. Data: 2002-10-09 10:46:17
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > To doprawdy intrygujące: wydawałoby się, że generują te wyciągi
    jednolicie,
    > więc te 16% to istotnie zagadka. A jak Inteligo powstało, to ile wtedy
    > miało? Było 16%?

    Ja mam poprawe oprocentowanie, a na poczatku to mieli chyba 16.5% ale nie
    jestem pewien, 16% było napewno.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-10-09 20:50:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    09 Oct 02 12:46, BUCKS pisal do All:

    B> Ja mam poprawe oprocentowanie, a na poczatku to mieli chyba 16.5% ale
    B> nie jestem pewien, 16% było napewno.

    Nigdy nie było 16,00% !
    Na początku istotnie było 16,50%, a po (pierwszej) obniżce: 14.23%

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 16. Data: 2002-10-16 23:05:17
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> napisał w wiadomości

    > Nigdy nie było 16,00% !
    > Na początku istotnie było 16,50%, a po (pierwszej) obniżce: 14.23%

    Zle sie wyrazilem, chodzilo mi o to ze napewno bylo conajmnije 16, czyli 16
    i cos tam, a nie ze np. 15.99% ;P

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-10-17 06:03:44
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aokrbf$p66$1@news.tpi.pl, BUCKS wrote:
> [...]
    >
    > Zle sie wyrazilem, chodzilo mi o to ze napewno bylo conajmnije 16,
    > czyli 16 i cos tam, a nie ze np. 15.99% ;P

    Ale to nie bylo w temacie, przypomne, ze usilowalismy dojsc, skad na wyciagu
    u OP widnieje akurat 16,00%.