  • 11. Data: 2003-06-25 08:15:06
    Temat: Re: Wyborcza o KK(czy ktoś ich powstrzyma :-))))? (długie)
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    > Tylko nazwanie tego "raportem" jest trochę na wyrost - no chyba że
    > w papierowym wydaniu były jakieś tabelki do tego artykułu
    > *** blad ***

    byly

    Karolina

  • 12. Data: 2003-06-25 09:11:09
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    blad wrote:

    > nie przesadzaj, wypukłe uznał (słusznie) za bardziej ekskluzywne

    Nie przesadzam - przeczytaj jeszcze raz jego tekst - on uznał kredytowe za
    bardziej ekskluzywne (pytanie pomocnicze: czy płaska karta kredytowa jest
    kartą ekskluzywną :-) ? )

    > również w dalszej części nie stwierdzam nieprawdy - przystępnie
    > probował zaznajomić czytelników z ofertą banków

    Baaaaaardzo przystępnie to fakt :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-06-25 09:39:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Glenn"

    > Nie przesadzam - przeczytaj jeszcze raz jego tekst - on uznał kredytowe za
    > bardziej ekskluzywne (pytanie pomocnicze: czy płaska karta kredytowa jest
    > kartą ekskluzywną :-) ? )

    i tez mial racje,
    z pewnoscia nie mial na mysli brania do egzotycznych krajow tak egzotycznych
    kart jak electron kredytowy
    A w Gazecie jest faktycznie troche ciekawych tabelek - chyba je sobie
    zachowam - wg mnie brakuje tam jednej waznej informacji: czy na karte jest
    podglad przez internet
    np w BZWBK jest ale w BPHPBK trzeba miec konto żeby miec sezama i podglad -
    dla samej karty sezama nie pozwolą zachowac
    Teraz likwidujac konto w BPHPBK przestaje miec podglad na KK MC i przestaje
    mi sie ona tym samym podobac !!!
    *** blad ***

  • 14. Data: 2003-06-27 11:45:27
    Temat: Wyborcza o KK - nie mam umowy o prac
    Od: "Andy" <a...@o...pl>

    Czy ktoś się orientuje czy dostanę gdzieś KK z limitem gdy nie mam umowy o pracę? Mam
    podpisaną bezterminową umowę zlecenia (nie
    prowadzę dz. gosp.) i wpływy 2000 netto.
    Andy

  • 15. Data: 2003-06-27 12:15:23
    Temat: Re: Wyborcza o KK - nie mam umowy o prac
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Andy wrote:

    > Czy ktoś się orientuje czy dostanę gdzieś KK z limitem gdy nie mam umowy o pracę?
    Mam podpisaną bezterminową umowę zlecenia (nie
    > prowadzę dz. gosp.) i wpływy 2000 netto.
    > Andy

    Jeśli bank w którym masz konto, wydaje takową, możesz spróbować na
    podstawie wpływów. W "obcym" banku czarno widze...
    KJ

    --
    JID: k...@c...pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 16. Data: 2003-06-27 12:37:11
    Od: a...@p...onet.pl

    > Czy ktoś się orientuje czy dostanę gdzieś KK z limitem gdy nie mam umowy o
    pracę? Mam podpisaną bezterminową umowę zlecenia (nie
    > prowadzę dz. gosp.) i wpływy 2000 netto.
    > Andy

    W Multibanku jesli nie masz umowy o prace, mozesz przedstawic umowe zlecenie
    lub zaswiadczenie o zarobkach. Jesli masz MultiKonto min 6 miesiecy - mozesz
    dostac kk na podstaiwe historii rachunku. Trzeci wariant to kk pod lokate.
    Skladasz lokate roczna na 110% oczekiwanego limitu kredytowego i wtedy nie
    potrzeba dodatkowych dokumentow.

  • 17. Data: 2003-06-27 13:11:59
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Andy <a...@o...pl> wrote:
    > Czy ktoś się orientuje czy dostanę gdzieś KK z limitem gdy nie mam umowy o pracę?
    Mam podpisaną bezterminową umowę zlecenia (nie
    > prowadzę dz. gosp.) i wpływy 2000 netto.

    Możesz w Multi - pod zastaw lokaty.

    --

  • 18. Data: 2003-06-27 17:01:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Andy" <a...@o...pl> wrote in message
    > Czy ktoś się orientuje czy dostanę gdzieś KK z limitem gdy nie mam umowy o
    pracę? Mam podpisaną bezterminową umowę zlecenia (nie
    > prowadzę dz. gosp.) i wpływy 2000 netto.

    Jesli masz umowe juz od kilku m-cy to mozesz dostac karte w Citi :)

    Maciej