  • 1. Data: 2003-06-24 15:26:18
    Temat: POMOCY
    Od: "Lukas" <l...@p...onet.pl>

    W najbliższym czasie planuje otworzyć konto, ale problem ponieważ nie
    wiem w na co się zdecydować.
    Krótko opiszę moją sytuację:
    -miesięczne wpłaty nie będą wysokie: około 200-300zł,
    -nie potrzebuję żadnej karty płatniczej,
    -szukam konta z wysokim oprocentowaniem wkładu,
    -z jak najmniejszymi opłatami za otworzenie, prowadzenie, przelewy.

    Pomóżcie jeśli mieliście podobną sytuację.

    Na dzień dzisiejszy biorę pod uwagę Inteligo i Mbank, moze polecicie cos
    innego ;-)))
    Chętnie zapoznam się z wszelkimi opiniami na temat kont w tych bankach.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-06-24 15:29:54
    Temat: Re: POMOCY
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Lukas"
> [...]
    > -z jak najmniejszymi opłatami za otworzenie, prowadzenie, przelewy.

    > Na dzień dzisiejszy biorę pod uwagę Inteligo i Mbank,

    jesli chcesz bez oplat to jeszcze jest Volkswagen Bank
    a jesli chcesz w normalnym banku to masz e-Integrum w BGZ - dobre i tanie (4
    zl/mies, przelewy darmowe)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-06-24 15:33:16
    Od: "Lukas" <l...@p...onet.pl>

    sorry z achaotyczny początek poprzedniego postu :)))

    Dodam, że jestem studentem :-)))

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-06-24 19:33:07
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Lukas wrote:
> [...]
    >
    > Pomóżcie jeśli mieliście podobną sytuację.
    >
    > Na dzień dzisiejszy biorę pod uwagę Inteligo i Mbank, moze polecicie cos

    Inteligo to chyba w Twoim przypadku nie najlepszy wybór. Jeżeli saldo
    miesięczne spadnie poniżej 100 zł skasują Ci 4,99 zł za samo prowadzenie
    konta. Do tego Visa electron za 99 gr niezależnie od salda. Możesz
    zrezygnować z karty, ale każdy przelew płatny 99 gr. Poza tym odkąd
    Inteligo zostało przejęte przez PKO BP wysokie oprocentowanie jest tylko
    wspomnieniem. Środki do wysokości 4 tys. zł oprocentowane są na 2,23
    proc. a lokaty nie więcej niż 3,65.

  • 5. Data: 2003-06-24 20:12:28
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Lukas" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innego ;-)))
    > Chętnie zapoznam się z wszelkimi opiniami na temat kont w tych bankach.

    Polecam mBank, 0zł za prowadzenie niezależnie od salda, 0zł za przelewy,
    bardzo wysokie oprocentowanie (eKonto 3,75%, eMax 4,20%), do eKonta dodawana
    jest (jeżeli chcesz) karta Visa Elektron za którą nie ma opłat, nie są
    wymagane żadne minimalne wpłaty.
    pozdr
    david

  • 6. Data: 2003-06-25 09:37:41
    Od: "Lukas" <l...@p...onet.pl>

    serdeczne dzięki, chyba się przekonałem do mBanku.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-06-25 09:38:28
    Od: "Lukas" <l...@p...onet.pl>

    wielkie dzięki, chyba wybiorę mBank.