  • 1. Data: 2003-06-24 18:48:57
    Temat: Wyborcza o KK(czy ktoś ich powstrzyma :-))))? (długie)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Przeczytałam artykuł o KK w Wyborczej i tak się zastanawiam kiedy pan Samcik
    przestanie się wypisywać na temat bankowości? Bo co artykuł to bzdura
    (Inteligo do dzisiaj się chwali, że jest według Wyborczej najtańszym bankiem
    :-))). Nie zdzierżyłam i wrzucam co "smakowitsze" kąski:

    "Wprawdzie w większości sklepów i bankomatów tunezyjskich, tureckich czy
    greckich honoruje się zwykłe karty płatnicze (Visa Electron lub Maestro),
    ale do bardziej egzotycznych krajów lepiej wybrać się już z "kredytówką" w
    kieszeni. Jeśli zabraknie nam gotówki, zaś w okolicy nie będzie terminalu do
    identyfikacji kart debetowych, uratować nas może tylko bardziej ekskluzywny
    kawałek plastiku."

    Czy pan Samcik nie słyszał o wypukłych kartach debetowych i charge? I co to
    jest na Boga "terminal do identyfikacji kart debetowych" :-)))

    "Większość banków nie wyda żadnej karty osobom, które zarabiają mniej niż
    1500 zł miesięcznie (netto)"

    Słowo "większość" to chyba nadużycie :-) Poza tym on wciąż pisze o kartach
    kredytowych a nie o kartach wypukłych kredytowych więc to 1500 jest tym
    bardziej nie na miejscu.

    "Bodaj najchętniej karty kredytowe przyznają mBank, ING Bank Śląski oraz
    Bank Millennium. W tych bankach najprostsze karty mogą otrzymać nawet osoby,
    które zarabiają grubo poniżej tysiąca złotych miesięcznie."

    Ciekawe jak on to sprawdzał - ankietę rozpisał :-)) ? Przecież mbank wydaje
    karty od niedawna, więc skąd wiadomo, że "przyznaje je najchętniej"?

    "Należy upewnić się, czy tego rodzaju bonusy nie są dodatkowo płatne, a
    także sprawdzić, czy bank nie wyłącza ze swej odpowiedzialności transakcji
    dokonanych z użyciem właściwego PIN-u (jeśli złodziej podpatrzy nasz kod i
    wypłaci pieniądze, możemy ich nie odzyskać). Ograniczenie dotyczące PIN-u
    obowiązuje np. w Pekao SA."

    Raczej znakomita większość banków wyklucza odpowiedzialność za transakcje
    PINowe, dlaczego pan Samcik pisze tylko o Pekao?

    I tak dalej i tak dalej - myli kategorie kart, nie podaje wszystkich banków
    wydających KK, prawdopodobnie wpisał jako "pewnik" informacje z działów PR
    kilku banków :-))) Czy w Wyborczej mógłby się ktoś inny zająć bankami? Bo co
    tekst, to "kwiatki" :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-06-24 19:02:07
    Temat: Re: Wyborcza o KK(czy ktoś ich powstrzyma :-))))? (długie)
    Od: "Anador" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przeczytałam artykuł o KK w Wyborczej i tak się zastanawiam kiedy pan
    Samcik
    > przestanie się wypisywać na temat bankowości?

    Twój mejl powinieneś przesłać również Pawłowi Ławińskiemu - szefowi działu
    Gospodarka w GW.
    Adres p...@a...pl na 99% zadziała.

    Anador

  • 3. Data: 2003-06-24 19:03:21
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Anador wrote:

    > Twój mejl powinieneś przesłać również Pawłowi Ławińskiemu - szefowi
    > działu Gospodarka w GW.
    > Adres p...@a...pl na 99% zadziała.

    Nie omieszkam - rozumiem, że raz może zdarzyć się wpadka, ale recydywa
    :-)))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-24 20:29:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Anador" <p...@i...pl> wrote in message

    > Twój mejl powinieneś przesłać również Pawłowi Ławińskiemu - szefowi
    działu
    > Gospodarka w GW.
    > Adres p...@a...pl na 99% zadziała.

    Nic nie dziala. Zwrocilem kiedys uwage na cos co sie znalazlo w pewnym
    artykule tego pana [MS]. Przez przypadem zamiast do kogos innego
    przeforwardowali do mnie... Po tygodniu gdy artukul ciagle wisial na www
    spytalem czy zamierzaja skorygowac bledne informacje... zadnej reakcji...

    Maciej

    PS Podobna sytuacja miala misjsce w kontaktach z Wirtualna Polska. Wniosek,
    ze gdy autor nie potrafi zrozumiec dzialania pewnych mechanizmow po prostu
    ignoruje uwagi ;).

  • 5. Data: 2003-06-24 22:38:05
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Glenn wrote:
> [...]
    > bzdura (Inteligo do dzisiaj się chwali, że jest według Wyborczej
    > najtańszym bankiem :-))). Nie zdzierżyłam i wrzucam co "smakowitsze"

    Przestań czytać GW. Będziesz spokojniej żył.

    Michal

  • 6. Data: 2003-06-24 22:41:44
    Od: r...@r...pl

    > przeforwardowali do mnie... Po tygodniu gdy artukul ciagle wisial na www
    > spytalem czy zamierzaja skorygowac bledne informacje... zadnej reakcji...

    jesli artykul na WWW jest kopia papierowego, to niestety nie mozna go
    skorygowac...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 7. Data: 2003-06-25 00:19:53
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    link do artykułu:

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33211,1543090.htm

  • 8. Data: 2003-06-25 05:24:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <r...@r...pl> wrote in message

    > jesli artykul na WWW jest kopia papierowego, to niestety nie mozna go
    > skorygowac...

    ROTFL. Mozna za to wprowadzac czytelnikow w blad... ;)

    Maciej

  • 9. Data: 2003-06-25 06:57:18
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bdaps4$gi3$1@news.onet.pl...
    > link do artykułu:
    >
    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33211,1543090.htm

    hmmm...
    nawet chciałam dodać opinię, ale jakoś "Dodaj opinię" ni stąd ni zowąd
    zniknęło...

    ale może to tylko moja paranoja?:))

    Karolina

  • 10. Data: 2003-06-25 08:04:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Glenn"
> [...]
    >
    > Czy pan Samcik nie słyszał o wypukłych kartach debetowych i charge? I co
    > jest na Boga "terminal do identyfikacji kart debetowych" :-)))

    nie przesadzaj, wypukłe uznał (słusznie) za bardziej ekskluzywne
    również w dalszej części nie stwierdzam nieprawdy - przystępnie
    probował zaznajomić czytelników z ofertą banków
    Tylko nazwanie tego "raportem" jest trochę na wyrost - no chyba że
    w papierowym wydaniu były jakieś tabelki do tego artykułu
    *** blad ***