  • 1. Data: 2003-06-24 18:48:23
    Temat: zmiana pekao sa
    Od: "Pioorun" <p...@p...onet.pl>

    witam

    konto w pekao sa najbardziej podobalo mi sie przed zalozeniem 1,5 roku temu
    po zalozeniu z miesiaca na miesiac coraz mniej a teraz to nawet wogole
    w czasie pol roku obserwowalem regularne obnizki oprocentowania srodkow i
    jedna podwyzke proc debetu
    w lipcu oprocentowanie konta spadnie do 0,1%
    ze srodkow przelewanych na konto firmowe w telepekao24 moge korzystac
    dopiero na 3 dzien
    a przeciez ludzili mnie blyskawicznymi przelewami bo to w koncu niby ten sam
    bank!
    zmiana oplaty za prowadzenie z 12 do 17 pln
    bankomaty pokazujace stan konta sprzed kilku (a najgorsze ze nigdy nie
    wiadomo sprzed ilu) dni
    z teleserwisu przez sms w tym czasie probowalem skorzystac 3 razy i zawsze
    bezskutecznie
    odpowiedzi na pytania zadane np w srode przychodzily w sobote z informacja
    ze w sobote to oni maja nieczynne
    brak obslugi przez internet w moim oddziale (XVI w warszawie)
    klopoty z obsluga konta w innych oddzialach (tych ktore sa juz w nowym
    systemie komputerowym)
    do tego musze doliczyc kilka wpadek typu nieuzasadnione blokowanie kart
    szarpanina przy ustalaniu smiesznego limitu pozyczki w eurokoncie
    czy ksiegowanie wplywow na koncie z opoznieniem nie do zaakceptowania w XXI
    teraz musze stawic czolo niebezpieczenstwu ujemnego oprocentowania srodkow
    i tylko zal mi niezmiennie milych pan doradcow klienta
    nie moze byc to jednak najwazniejszy powod utrzymywania konta w pekao sa
    moze ktos mi doradzi gdzie sie przeniesc zeby bylo rownie milo a moze
    jeszcze taniej i wygodniej
    chodzi o przeniesienie konta osobistego i firmowego
    wplywy na konto powyzej 5000 pln
    bardzo cenie wygode obslugi (np kanal internetowy i telefoniczny) w
    przypadku konta osobistego
    oraz bezpieczenstwo z tokenem w przypadku firmowego
    szybkie przelewy miedzy kontami osobistym i firmowym
    bardzo polubilem karty z odroczonym terminem platnosci pekao/shell
    potrzeby nie wygorowane
    na miesiac kilka zlecen stalych kilka polecen zaplaty i kilka przelewow
    przychodzacych glownie na konto firmowe
    z konta firmowego mozliwosc placenia zus vat i podatku
    do tego wygoda i brak poczucia ze jestem w najgorszym banku krajow
    demokracji ludowej
    pozdrawiam serdecznie tych ktorzy dotarli az tutaj i z gory dziekuje za
    konkretne odpowiedzi

    piotr

  • 2. Data: 2003-06-25 07:29:13
    Temat: Re: zmiana pekao sa
    Od: "Mariusz Kaczmarek" <j...@N...gazeta.pl>

    Pioorun <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > witam
    >
    > konto w pekao sa najbardziej podobalo mi sie przed zalozeniem 1,5 roku temu
    > po zalozeniu z miesiaca na miesiac coraz mniej a teraz to nawet wogole

    Miałem to samo - tylko zamiast 1,5 to chyba z 5 lat

> [...]
    > demokracji ludowej
    > pozdrawiam serdecznie tych ktorzy dotarli az tutaj i z gory dziekuje za

    Przeniosłem się rok temu do Fortisa (konto srebrne)- bez większych problemów -
    i odczułem dużą ulgę. Zawsze wiem ile mam kasy, fajny dostęp przez internet
    (przez telefon też jest ale nie korzystam), działające karty - w tym charge
    (bezprowizyjna). Dobra obsługa (ale chyba nie dotyczy e-pakietu czy jakoś
    tak) - jest trochę inaczej niż w w innych bankach, bardziej "luzacko" o ile
    można tak powiedzieć o banku. POwoduje to co prawda trochę zamieszania,
    czasami prowadzącego do małego bałaganu, ale dzieki temu można więcej
    wynegocjować i panuje znacznie mniejsza biurokracja (jak zawsze i wszędzie
    trzeba pilnować swego , czytać umowy i w razie czego ostro się wykłócać i
    słać pisma - w Fortisie skutkuje - utzrymałem tak debet wg stopy lombardowej
    NBP). Co do szybkości przelewów - mam też konto w mBanku i poranny przelew z
    mBanku jest po południu w Fortisie - na odwrót tak samo.
    Koszty - Fortis nie jest tani, ale chyba drozej od Pekao nie wyjdzie. POza
    tym warto zapłacić za spokój i wygodę.

    Pozdrawiam
    Mariusz