  • 1. Data: 2006-06-22 09:33:47
    Temat: Wybierz kartę - wygraj pakiet nagród z mBanku !
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Właśnie ruszył drugi etap konkursu "mBank Inspiracji".

    Klienci i osoby nieposiadające konta w mBanku mogą zagłosować na projekty
    kart płatniczych mBanku. Na stronach KartyOnLine.pl można także oddać głos
    oraz wygrać pakiet nagród z mBanku !

    Mamy dla Was 100 pakietów (kubek + podkładka + myszka optyczna).

    więcej szczegółów: http://kartyonline.pl/niusy.php?fer=1&id=2581

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 2. Data: 2006-06-22 09:37:01
    Temat: Re: Wybierz kartę - wygraj pakiet nagród z mBanku !
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Karol Żwiruk wrote:
    > Właśnie ruszył drugi etap konkursu "mBank Inspiracji".
    >
    > Klienci i osoby nieposiadające konta w mBanku mogą zagłosować na projekty
    > kart płatniczych mBanku. Na stronach KartyOnLine.pl można także oddać głos

    Ale one są brzydkie. I dlaczego nie ma po prostu delfinka ?
    KJ

  • 3. Data: 2006-06-22 09:44:16
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > Ale one są brzydkie. I dlaczego nie ma po prostu delfinka ?

    Kamil, to klienci projektowali te karty, widocznie nie chcą już delfinka ;)
    albo mBank nie chce już delfinka, jakkolwiek IMHO jest bardzo ładny...

  • 4. Data: 2006-06-22 09:53:25
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Kamil, to klienci projektowali te karty, widocznie nie chcą już delfinka
    > ;)
    > albo mBank nie chce już delfinka, jakkolwiek IMHO jest bardzo ładny...

    wg mnie mBankowym kartom nic nie brakuje
    a z tego brzydactwa w konkursie, to nie ma co wybrać ;)

  • 5. Data: 2006-06-22 10:22:46
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e7dpap$1e1$1@news.onet.pl, *Robert Wicik* wrote:

    > a z tego brzydactwa w konkursie, to nie ma co wybrać ;)

    Tez sie zgadzam ze brzydkie. :(
    Jesli juz mialbym wybierac to tych sportowych moze by nie bylo wstyd trzymac
    w portfelu ;-)

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-06-22 10:24:33
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:e7dr2i$mjo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tez sie zgadzam ze brzydkie. :(
    > Jesli juz mialbym wybierac to tych sportowych moze by nie bylo wstyd
    > trzymac w portfelu ;-)

    mBanku musi zauważyć, że ma też poważnych, dorosłych klientów, kórzy lubią
    mieć w portfelu poważnie wyglądającą kartę :)

  • 7. Data: 2006-06-22 10:45:59
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Kamil Jońca napisał:

    > Ale one są brzydkie. I dlaczego nie ma po prostu delfinka ?

    Przesadzasz ;) Z kart w kategorii "inspiracje logo mBanku" podobają mi
    się 2 pierwsze projekty - do tego stopnia, że nie wiedziałem, na który
    oddać głos. Fajnie by było dla klientów, gdyby była możliwość wyboru
    wzoru przy zamawianiu karty...

    K.

  • 8. Data: 2006-06-22 10:47:47
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    darnok napisał(a):

    > Jesli juz mialbym wybierac to tych sportowych moze by nie bylo wstyd
    > trzymac w portfelu ;-)

    Zależy jeszcze, która.

    Ta:

    http://kartyonline.pl/mbank_konkurs/karta3_5_big.jpg

    jest IMHO jeszcze znośna. Ale coś takiego:

    http://kartyonline.pl/mbank_konkurs/karta3_4_big.jpg

    - koszmar. Kojarzy mi się nieodparcie z estetyką PRL-owskich plakatów. ;)

    ch.

  • 9. Data: 2006-06-22 10:49:15
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e7dsd1$qmv$1@atlantis.news.tpi.pl, *LPoD* wrote:

> [...]
    >
    > http://kartyonline.pl/mbank_konkurs/karta3_4_big.jpg
    >
    > - koszmar. Kojarzy mi się nieodparcie z estetyką PRL-owskich

    Mi sie rowerowe w miare podobaja i windsurfingowa.

    --
    darnok

  • 10. Data: 2006-06-22 11:20:44
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Karol Żwiruk wrote:
    > Kamil, to klienci projektowali te karty, widocznie nie chcą już
    > delfinka ;) albo mBank nie chce już delfinka, jakkolwiek IMHO jest
    > bardzo ładny...

    mBank zmierza w kierunku banku dla klienta masowego, wiec i karty nie mogą
    zawierać wizerunku kojarzącego się z indywidualizmem ;-))))))))