  • 1. Data: 2002-10-03 19:33:50
    Temat: Wy tu chwalicie lukasa, a ja ...
    Od: "Mirosław Choromański" <t...@m...ae.wroc.pl>

    ... porządnie opieprzam. Otworzyłem sobie ekonto pro - siuper, przez inet, a
    jak! Przysłali do mnie umowę więc podpisałem i odniosłem jedną z nich -
    akurat przechodziłem obok oddziału na Legnickiej we Wrocławiu. SIUPER
    powiedziano mi, abym telefonicznie to konto uruchomił, ale ... no właśnie
    osoba, z którą rozmawiałem podała mi zły identyfikator (na pewno ona - była
    to panienka - bo podała dwie cyfry zamiast jednej). I teraz jestem trochę
    wkurzony, odebrałem kartę i chciałem tam wszystko załatwić, ale kolejna
    panienka powiedziała żebym jeszcze raz zadzwonił. Niestety tam okazało się,
    że będę musiał znów iść do oddziału. I pewnie pójdę, ale zamknąć konto :(

    Oczywiście pobrali mi już 7 zł za konto, bo jak nie miałem identyfikatora
    nie chciałem przelać tam kwoty wyższej niż 3K

    Wygląda na to, że nie będę mógł korzystać z bankomatu BZWBK, który mam w
    zasadzie wbudowany w mój dom.

    Echhhhh co za czasy..............

    Pozdrawiam
    Mirek

    PS.
    Poza tym jak dostosowałem przeglądarkę do zasad lukasa to nie mogłem się
    zalogować do mbanku i multibanku :(

    A Wy go tak chwalicie................

  • 2. Data: 2002-10-03 20:42:35
    Temat: Re: Wy tu chwalicie lukasa, a ja ...
    Od: oVo <o...@n...poczta.onet.pl>

    On Thu, 3 Oct 2002 21:33:50 +0200, "Mirosław Choromanski"
    <t...@m...ae.wroc.pl> wrote:

    >... porzadnie opieprzam. Otworzylem sobie ekonto pro - siuper, przez inet, a
    >jak! Przysłali do mnie umowe więc podpisalem i odnioslem jedna z nich -

    A kto otwiera konto przez Internet? Poszedlem do oddzialu, zero ludzi,
    15 minut i wyszedlem z umowa, kartami ID, tokenem, wydrukiem
    wszystkich parametrow, identyfikatorow i od tej pory tam nie bylem ani
    raz i jestem zadowolony.
    Do oddzialu i tak trzeba isc co najmniej raz wiec po tracic czas na
    wypelnianie formularza na ekranie - w oddziale robi to pracownik
    tylko rzuca sie mu dokumentem tozsamosci a w tym czasie mozna sie kawy
    napic :o)

    Pozdrawiam

    oVo

  • 3. Data: 2002-10-04 06:33:14
    Od: "Mirosław Choromański" <t...@m...ae.wroc.pl>

    > A kto otwiera konto przez Internet? Poszedlem do oddzialu, zero ludzi,

    Jak ja mijam we Wrocławiu oddziały to zazwyczaj siedzą tam ludzie w
    kolejkach. Jak ów raz byłem to ...... prawie godzinę musiałem czekać :(

> [...]
    > raz i jestem zadowolony.
    > Do oddzialu i tak trzeba isc co najmniej raz wiec po tracic czas na

    Myślałem, że to jest bank nowoczesny jak choćby multibank, czy mBank...

    > - w oddziale robi to pracownik
    > tylko rzuca sie mu dokumentem tozsamosci a w tym czasie mozna sie kawy
    > napic :o)

    Mnie akurat kawa nie pociąga, po prostu nie piję takich świństw :)

    > Pozdrawiam
    > oVo

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 4. Data: 2002-10-04 07:34:05
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "oVo" <o...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]

    Np ja :-)

    > Do oddzialu i tak trzeba isc co najmniej raz (...)

    A dleczego?

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-10-04 08:35:20
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 03 Oct 2002 22:42:35 +0200, oVo <o...@n...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > w oddziale robi to pracownik
    >tylko rzuca sie mu dokumentem tozsamosci a w tym czasie mozna sie kawy
    >napic :o)

    WYGODNIE!!! ;-)
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!

    > Jak ja mijam we Wrocławiu oddziały to zazwyczaj siedzą tam ludzie w
    > kolejkach. Jak ów raz byłem to ...... prawie godzinę musiałem czekać :(
    ktory oddzial we wrocku?
    odkad wprowadzili prowizje za splaty kredytow to nie widzialem kolejki

    > Myślałem, że to jest bank nowoczesny jak choćby multibank, czy mBank...
    no to jest tak samo jak z mbankiem - jak zakladasz przez internet
    to czekasz i czekasz

    na szewskiej jest herbata, kolejek brak

    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2002-10-04 09:22:28
    Od: oVo <o...@n...poczta.onet.pl>

    On Fri, 4 Oct 2002 09:34:05 +0200, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> wrote:

    >A dleczego?

    A tokena przysylaja poleconym?

    oVo

  • 8. Data: 2002-10-04 09:38:46
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    > A tokena przysylaja poleconym?

    A po co komu token, jak mozna korzystac za darmo bez niego.

  • 9. Data: 2002-10-04 09:58:21
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > A kto otwiera konto przez Internet?

    Ja otworzyłem przez internet, nie byłem ani razu w placówce - po co ? Chyba
    ze sie cos zmienilo...
    Wszystko szybko i wygodnie.

    A kawe mam w domu, pewnie lepszą :))

    Seb
    www.afryka.and.pl

  • 10. Data: 2002-10-04 09:59:23
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Z PRO nie skorzystasz bez tokena.
    Tak, wysylają pocztą, aktywujesz go podobnie jak kartę.

    Seb