  • 1. Data: 2005-07-06 11:31:56
    Temat: Wszystkie sieci pre-paid w bankomatach BGZ
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Od 28 czerwca tego roku klienci korzystający z usług Heyah i Sami Swoi mogą
    zasilać telefony komórkowe kartami płatniczymi w bankomatach należących do
    BGŻ. Obecnie sieć bankomatów BGŻ jest jedyną siecią, która obsługuje
    doładowania telefonów wszystkich polskich sieci GSM.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,12526

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-07-06 11:39:50
    Temat: Re: Wszystkie sieci pre-paid w bankomatach BGZ
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > BGŻ. Obecnie sieć bankomatów BGŻ jest jedyną siecią, która obsługuje
    > doładowania telefonów wszystkich polskich sieci GSM.

    Nieprawda jest! Bankomaty PKO SA rowniez, BZ WBK chyba tez.

  • 3. Data: 2005-07-06 11:42:25
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Obecnie sieć bankomatów BGŻ jest jedyną siecią, która obsługuje
    > doładowania telefonów wszystkich polskich sieci GSM.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,12526

    Bankomaty BOS (Bank Ochrony Srodowiska) ROWNIEZ oraz Bank Polskiej
    Spoldzielczosci TAKZE!

  • 4. Data: 2005-07-06 11:53:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Bankomaty BOS (Bank Ochrony Srodowiska) ROWNIEZ oraz Bank Polskiej
    > Spoldzielczosci TAKZE!

    BPS nalezy do sieci BGZ.
    BOS korzysta owszem z wszystkich bankomatow, ale nie mozna powiedziec, ze to
    jego siec ;)

    Ale wracajac - Sami Swoich nie mam jeszcze - heyaha via Inteligo laduje - a
    zatem czy w BZ WBK i Pekao SA (czy o PKO BP ci chodzilo?) mozna doladowac te
    sieci?
    Bo to chyba glownie o to chodzi?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-07-06 11:59:52
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > BPS nalezy do sieci BGZ.
    > BOS korzysta owszem z wszystkich bankomatow, ale nie mozna powiedziec, ze
    > jego siec ;)

    Jezeli na ekranie bankomatu zlokalizowanego w BOS/przy BOS widze
    napis: "Witamy w Banku Ochrony Srodowiska", to chyba jego bankomat, a fakt,
    ze bedac posiadaczem Maestro wydanego przez BOS moge BEZPROWIZYJNIE wyciagac
    gotowke we wszystkich bankomatach w Polsce, to juz chyba zupelnie inna para
    kaloszy.

    Przejde sie dzisiaj do bankomatu BGZ i sprawdze z ciekawosci, czy oferuje
    doladowanie np. Samych Swoich.

  • 6. Data: 2005-07-06 12:23:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > BEZPROWIZYJNIE wyciagac gotowke we wszystkich bankomatach w Polsce,
    > to juz chyba zupelnie inna para kaloszy.

    Racja - ale to samo przez sie jest, ze maja kilka swoich bankomatow.

    > Przejde sie dzisiaj do bankomatu BGZ i sprawdze z ciekawosci, czy
    > oferuje doladowanie np. Samych Swoich.

    No wlasnie - zahacz przy okazji o BZ WBK. Te sami swoi interesujace jest.
    Heyah w sumie tez, kiedys nie bylo - no ale potem juz nie potrzebowalem

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-07-06 12:39:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > mogą
    >>

    > Nieprawda jest! Bankomaty PKO SA rowniez, BZ WBK chyba tez.

    Sami Swoi o ile mi wiadomo wylacznie w BGZ.

    MJ

  • 8. Data: 2005-07-06 13:30:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    <n...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > Nieprawda jest! Bankomaty PKO SA rowniez, BZ WBK chyba tez.

    O. Rosnie nam anonimowy ekspert na grupie.
    Wszystko wie lepiej, wszedzie ma znajomych, ze wszystkim doswiadczenie.
    Tylko sie podpisac zapomnial i cytatow ciac nie potrafi...

    FUT warning

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 9. Data: 2005-07-06 19:03:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

    > Nieprawda jest! Bankomaty PKO SA rowniez, BZ WBK chyba tez.

    1. nie ma czegoś takiego jak PKO SA

    2. spróbuj wsadzić kartę nie-pekao do bankomatu pekao i zobacz ile
    zostanie z opcji dodatkowych

    3. bzwbk także nie mają wszystkich możliwości

  • 10. Data: 2005-07-06 19:18:25
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale wracajac - Sami Swoich nie mam jeszcze - heyaha via Inteligo laduje
    > - a zatem czy w BZ WBK i Pekao SA (czy o PKO BP ci chodzilo?) mozna
    AFAIK w PKO BP można doładować tylko S+ a i to nie wklepując nr fona
    tylko dostając kod doładowujący na wydruku.

    Tutaj są infa:
    http://www.era.pl/index.php/id=bankomat/zone=10/sect
    ion=taktak
    http://www.idea.pl/portal/map/map/pop_pay?id=49690