  • 1. Data: 2012-02-20 17:05:15
    Temat: Wspaniale zarabiam...
    Od: pwz <p...@o...pl>

    ...na moim OFE. Właśnie przysłało mi wyliczenie, jak to super, że jestem
    wciąż z nimi (jakbym miał inne wyjście...) i że tak fantastycznie
    zarządzają moim kapitałem emerytalnym. W ostatnich 12 miesiącach
    osiągnąłem dzięki nim stopę zwrotu na poziomie -4,534% (_minus_ cztery
    itd. %), a w całych 60 ostatnich miesiącach, czyli przez ostatnie 5 lat
    moje pieniądze zarobiły niesamowite 9,341%. WOW!
    Dziękuję Ci, moje drogie ING! Trzymając te pieniądze w skarpecie bym na
    pewno tyle na nich nie zyskał!
    pwz

  • 2. Data: 2012-02-20 17:12:45
    Temat: Re: Wspaniale zarabiam...
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > moje pieniądze zarobiły niesamowite 9,341%. WOW!
    > Dziękuję Ci, moje drogie ING! Trzymając te pieniądze w skarpecie bym na

    Nie martw się wynik może nie jest rewelacyjny /zdecydowanie nie jest/ ale za
    kilkanaście miesięcy Tusk , Rostowski i spolka do konca zdemontują ofe i nie
    bedziesz miał już zadnych problemów.

    pozd
    as

  • 3. Data: 2012-02-20 18:27:45
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Lut, 18:12, "Adam S." <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie martw się wynik może nie jest rewelacyjny /zdecydowanie nie jest/ ale za
    > kilkanaście miesięcy Tusk , Rostowski i spolka do konca zdemontują ofe i nie
    > bedziesz miał już zadnych problemów.

    przeznaczając kasę na budowę autostrad, z których przecież skorzystamy
    więc dlaczego mielibyśmy być niezadowoleni? :P

  • 4. Data: 2012-02-20 18:42:25
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 20 Lut, 18:05, pwz <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > moje pieniądze zarobiły niesamowite 9,341%. WOW!
    > Dziękuję Ci, moje drogie ING! Trzymając te pieniądze w skarpecie bym na

    Wszyscy najwięksi w tym obszarze mają podobnie: np. PZU 12 m-cy minus
    5,38%, 60 m-cy 9,712% na plusie.
    Wiele lat wszystkie OFE inwestowały stadnie by w wynikach nie odbiegać
    od średniej bowiem nadmierne wychylenie in minus groziło odrzuceniem w
    losowaniu/przydziale nowych klientów, którzy nie wybrali OFE sami.
    Zasady losowania zmieniły się dopiero od niedawna.

  • 5. Data: 2012-02-20 18:48:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Krzysiek napisał(a) :

    > przeznaczając kasę na budowę autostrad, z których przecież skorzystamy
    > więc dlaczego mielibyśmy być niezadowoleni? :P

    Dlaczego? Bo jak zwykle będzie jak w tym dowcipie:

    Minister infrastruktury Szwecji gości w swojej willi ministra
    infrastruktury Polski. ,,Piękna willa" - mówi kurtuazyjnie
    Polak. - ,,A jak ty na nią zarobiłeś?". Szwed bierze Polaka do okna:
    ,,Widzisz tę autostradę?". ,,Widzę". ,,No więc przyznam ci się w
    tajemnicy, że firma, która wygrała przetarg, odpaliła mi jeden
    procent". Po roku Szwed wizytuje polskiego kolegę w jego
    gigantycznym złotym pałacu. ,,Piękny pałac" - mówi zaszokowany
    Szwed - ,,A jak ty na niego zarobiłeś?". Polak bierze Szweda do okna:
    ,,Widzisz tę autostradę?". ,,Nie widzę". ,,A widzisz".

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-02-20 18:55:47
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 20-02-2012 o 18:05:15 pwz <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > moje pieniądze zarobiły niesamowite 9,341%. WOW!
    > Dziękuję Ci, moje drogie ING! Trzymając te pieniądze w skarpecie bym na

    Gdyby byli mądrzy, podaliby stopę za 3 lata, bo ta akurat jest lepsza.
    Przypuszczam, że za 2 lata poprawią ci humor - stopa za 5 lat wypadnie na
    spadkach 2008.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2012-02-20 20:15:52
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2012-02-20 19:27, Krzysiek pisze:
    > przeznaczając kasę na budowę autostrad, z których przecież skorzystamy
    > więc dlaczego mielibyśmy być niezadowoleni? :P

    Masz na myśli te autostrady podwajające koszt podróży na których hula wiatr?

    --
    Raf

  • 8. Data: 2012-02-20 21:57:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@m...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Masz na myśli te autostrady podwajające koszt podróży na których hula
    > wiatr?

    wiatr i przedstawiciele handlowi!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 9. Data: 2012-02-21 07:09:22
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 20 Lut, 19:55, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:

    > Gdyby byli mądrzy, podaliby stopę za  3 lata, bo ta akurat jest lepsza.
    > Przypuszczam, że za 2 lata poprawią ci humor - stopa za 5 lat wypadnie na
> [...]

    Nie mogą podać wybieranych przez siebie okresów lecz określone w
    przepisach dot. OFE.

  • 10. Data: 2012-02-21 07:27:57
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > moje pieniądze zarobiły niesamowite 9,341%. WOW!
    > Dziękuję Ci, moje drogie ING! Trzymając te pieniądze w skarpecie bym na

    nie martw się.
    wiele osób ma gorzej. trzeci filar. 11 lat płacenia. wpłacone około 28 tys.
    w momencie likwidacji zwrot niecałe 16 tysia
    a po 2 latach miały wpłacone pieniądze już zarabiać :)
    i tak jest nie tyko w ING
    pzdr
    GL