  • 1. Data: 2012-02-20 14:34:52
    Temat: Jaki zestaw ROR + KK ?
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    Witam,
    Od dłuższego czasu posiadam swoje podstawowe konto w Aliorze. W tym samym
    banku mam kartę kredytową Silver.

    Za konto płacę 5 zł miesięcznie.
    Opłata za kartę wyniesie mnie niedługo 35 zł (nie wyrobiłem limitu 15 000
    zł). Opłat miesięcznych za kartę nie ponoszę (zawsze robię więcej niż 4
    transakcje miesięcznie).

    Chciałbym obniżyć poziom opłat jakie ponoszę w związku z posiadaniem obu
    tych produktów.

    Czy możecie polecić jakiś tańszy zestaw o podobnych funkcjonalnościach
    (przede wszystkim zależy mi na bezpłatnych wypłatach ze wszystkich
    bankomatów i dobrej bankowości internetowej)?

    Myślałem ostatnio o Meritum Banku, ale widzę że na grupie pojawiają się
    głosy krytyczne.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 2. Data: 2012-02-20 14:43:40
    Temat: Re: Jaki zestaw ROR + KK ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mohonk" jhtlmc$kqf$...@i...gazeta.pl

    > Od dłuższego czasu posiadam swoje podstawowe konto w Aliorze. W tym samym

    > Za konto płacę 5 zł miesięcznie.

    Jakim to cudem? Czy i mnie to czeka?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-02-20 15:02:02
    Od: "xxx xxx" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Jakim to cudem? Czy i mnie to czeka?

    Wyraziłem się nieprecyzyjnie. 5 zł płacę za posiadanie karty do konta.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 4. Data: 2012-02-20 15:04:38
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Klony getinbanku? 0zł...

  • 5. Data: 2012-02-20 15:45:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xxx xxx" jhtn9a$qec$...@i...gazeta.pl

    > Wyraziłem się nieprecyzyjnie. 5 zł płacę za posiadanie karty do konta.

    Tamtenex... [nie -- ten, nie tamten... wszystko plącze się mi]

    Tenx.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-02-20 19:42:58
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Klony getinbanku? 0zł...

    Trochę odrzuca mnie ich strasznie toporna bankowość elektroniczna...

  • 7. Data: 2012-02-20 21:25:29
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-02-20 20:42, mohonk pisze:

    > Trochę odrzuca mnie ich strasznie toporna bankowość elektroniczna...

    Zostaw konto w aliorze i wyrób sobie keep it simple.

  • 8. Data: 2012-02-24 07:36:52
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ostatecznie konto w Aliorze zmieniam na ING Direct.

    Co do karty to jeszcze się zastanowię bo w Aliorze mam cashback 0,5%

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 9. Data: 2012-02-24 17:23:09
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mohonk <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Ostatecznie konto w Aliorze zmieniam na ING Direct.
    >
    > Co do karty to jeszcze się zastanowię bo w Aliorze mam cashback 0,5%

    Polbank T-Mobile dałby cashback 1%

    Ja w praktyce jako konto główne używam pomocnego Polbanku, ale wkróce pewnie
    oddam ich kartę debetową (podpiętą do konta oszczędzającego) i jako głównego
    będę używać Dobrego Konta z Millennium Banku. (cashback 3%, ale z wydatków
    kartą debetową w spożywczych i supermarketach)

  • 10. Data: 2012-02-24 20:55:10
    Od: MarcinK <m...@u...gazeta.pl>

    BPH + sezam direct z debetowka + KK

    wszystko za 0zł pod warunkiem 4 transakcji na miesiac i 12 tys obrotu
    rocznie
    bardzo stabilny system internetowy
    1,5 % zwrotu na KK