  • 21. Data: 2007-12-14 00:04:33
    Temat: Re: Wschodni Bank Cukrownicta - radze uwazac
    Od: "monter.FM" <K...@m...fm>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Ironia Ckie gryzie ;)
    >
    > Zastanów się - czy mają jakikolwiek dowód na to, że rozmawiali z TOBĄ?
    > Bo widzisz, mogą od biedy dowieść, że wykonali połaczenie z danym
    > numerem telefony. Ale kto podniósł słuchawkę?

    A może nie doceniasz Asi, która zachowała się jak Waleczny Zbigniew? I
    ma GWOŹDZIA?
    Rozmowa ta sama, tyle, że z drugiej strony i bez cięć ;-)
    [OT] Kupić Ci na Gwiazdkę większą klawiaturę? Żeby nie "trancać"
    sąsiadów (-klawiszy). Tylko nie mów NEI! :-P
    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 22. Data: 2007-12-14 06:28:52
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    krzysztofsf napisał(a) w wiadomości:
    <3...@r...go
    oglegroups.com>...
    >[...]

    To, że po przejęciu innego banku czyszczą "ogony" ciągnące się za byłymi
    klientami to bardzo dobrze. To, że porywają się na ściągnięcie należności
    z prawdopodobnie miernym skutkiem (np. przedawnienie) to już nierozsądne.

    >Swoja droga, banki sobie zrobily niezle zrodlo dochodu z takich
    >rzeczy, jak odsetki od nieterminowych splat, egzekwowane po latach.

    Eee tam! Nic nie przebije urzędów skarbowych, które zwykły domagać
    się udowodnienia skąd były środki na zakup mieszkania prawie
    dokładnie po 4,5 roku od zakupu (5 lat na przedawnienie zaległości
    podatkowych). Chodzi m. in. o upolowanie PCC od pożyczek.

    Arek

  • 23. Data: 2007-12-14 09:23:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 14 Dec 2007 01:04:33 +0100, "monter.FM"
    <K...@m...fm> wrote:

    >Rozmowa ta sama, tyle, że z drugiej strony i bez cięć ;-)
    >[OT] Kupić Ci na Gwiazdkę większą klawiaturę? Żeby nie "trancać"
    >sąsiadów (-klawiszy). Tylko nie mów NEI! :-P

    O, kup[isz mi większego notebooka? ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 24. Data: 2007-12-14 12:34:01
    Temat: [OT] Re: Wschodni Bank Cukrownicta - radze uwazac
    Od: "monter.FM" <K...@m...fm>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > O, kup[isz mi większego notebooka? ;)

    Taniej wyjdzie to:
    http://tinyurl.com/2utult
    i bajer jest ;-)

  • 25. Data: 2007-12-14 13:09:24
    Temat: Re: [OT] Re: Wschodni Bank Cukrownicta - radze uwazac
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dobra, możesz kupić ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 26. Data: 2007-12-14 19:51:39
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 16:27:26 +0100, mvoicem napisał(a):

    > Jeżeli więc były/mogły być polecone których nie odebrałeś (bo. np. zostały
    > wysłane na adres pod którym nie mieszkasz a nie chciało ci się
    > przemeldować), to niewykluczone że i informowali cię i jakieś postępowanie
    > egzekucyjne było też prowadzone.

    A czy przypadkiem nie jest tak, że pierwsze pismo musi zostać odebrane,
    aby te następne można było uznać za doręczone? (tak mi cos po głowie
    chodzi)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 27. Data: 2007-12-15 04:55:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Chris wrote:

    > A czy przypadkiem nie jest tak, że pierwsze pismo musi zostać odebrane,
    > aby te następne można było uznać za doręczone? (tak mi cos po głowie
    > chodzi)

    Zdecydowanie nie :).

    "Odebrałem" w ten sposób 2 pisma z US i musiałem od nich się dowiedzieć jaka
    była treść pism które "odebrałem". Wcześniej żadnej korespondencji z US nie
    było do mnie :)

    p. m.

  • 28. Data: 2007-12-15 11:24:19
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 11 Dec 2007 13:54:47 +0000 (UTC), Joanna Sokalska
    <a...@g...pl> wrote:

    >Wlasnie dostalam zawiadomienie o koniecznosci splaty blisko 400 zl.
    >Dzwonie - kredyt tysiac z kawalkiem, wziety prawie 10 lat temu (bez 2-ch
    >miesiecy), prawdopodobnie jakis zakup w sklepie.

    AFAIR przedawniło się 7 lat temu (po 3 latach), zerknij do Kodeksu
    Cywilnego
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 29. Data: 2007-12-15 11:25:04
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 11 Dec 2007 14:02:38 +0000 (UTC), Joanna Sokalska
    <a...@g...pl> wrote:

    >Typ mowil, ze maja 10 lat, " o ile bank nie podjal w tym czasie
    >proby egzekucji"

    po 10 latach to przedawnia się wyrok.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 30. Data: 2007-12-18 08:05:41
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    Joanna Sokalska pisze:

    > No jak zaplace, to i tak po ptakach;)
    > Powiedzialam im pzrez telefon, ze OK, zapalce, ale zloze skarge,
    > gdzie sie tylko da + zrobie im taka reklame, ze sie nie pozbieraja.
    > Czy mozna przyjac, ze uznalam roszczenie?:)

    A nie lepiej było by napisać pismo do prokuratury zwiadamiające o próbie
    wyłudzenia przez bank? Powołując sie na konkretne paragrafy można to
    łatwo wykazać. A próba wyłudzenia bodajże powinna być ścigana z urzędu.