    From: gornik <g...@g...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wpłatomaty w Eurobanku
    Date: Wed, 29 Oct 2003 09:17:32 +0100

    Popatrzmy co też wymyślił osobnik zwany "Robert Wicik"
    <N...@p...onet.pl>:

    > Pewnie będzie coś w stylu automatów na stacjach Neste A24 - przyjmują
    > banknoty za benzynę, ale żeby trafić na banknot, który maszyna przyjmie,
    > trzeba mieć niezłego farta :-))
    W Warszawie są automaty do ładowania karty miejskiej przyjmujące banknoty
    - korzystałem z nich wiele razy, tylko raz nie chciał mi przyjąć banknotu.
    Częściej mi się zdarzało że jakieś automaty mi nie chciały przyjąć monety.
    Moim zdaniem będą się "wpłatomaty" sprawdzać
    Inna jest sprawa kolejek do wpłat - podejrzewam że takie wpłacanie będzie
    wolniejsze niż wpłata w okienku, bo pewnie trzeba będzie wkładać po jednym
    banknocie

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc