  • 1. Data: 2003-02-17 23:09:56
    Temat: Wpłata na Inteligo w PKO BP
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Witam!

    Czy pieniądze wpłacone na konto Inteligo w oddziale PKO BP
    dostępne są na koncie w chwilę po wpłacie, czy dopiero po
    pewnym czasie?

    Pozdrawiam,
    Przemo

  • 2. Data: 2003-02-17 23:30:37
    Temat: Re: Wpłata na Inteligo w PKO BP
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik ". przemo ." <p...@W...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pewnym czasie?
    >
    > Po pewnym czasie. U nich jakos wolno idzie, ale jak wplacisz przed 15 to
    powinno tego samego dnia dojsc. Tak wynika z moich obserwacji.
    Pozdrawiam
    Toomaas

  • 3. Data: 2003-02-17 23:32:37
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Toomaas wrote:

    > Po pewnym czasie. U nich jakos wolno idzie, ale jak wplacisz przed
    > 15 to powinno tego samego dnia dojsc. Tak wynika z moich obserwacji.
    > Pozdrawiam
    > Toomaas

    Dziękuję za odpowiedź - miałem nadzieję na to, że wpłata
    będzie widoczna od razu (jak choćby w ING BSK), ale skoro
    nic z tego, to czeka mnie trochę główkowania...

    Pozdrawiam,
    Przemo

  • 4. Data: 2003-02-18 03:33:56
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    > Czy pieniądze wpłacone na konto Inteligo w oddziale PKO BP
    > dostępne są na koncie w chwilę po wpłacie, czy dopiero po
    > pewnym czasie?

    Pieniądze są dostępne po pewnym czasie, gdyż idą elixirem,
    systemy nie są połączone, narazie wpłaty idą tak jakby do
    obcego banku.

  • 5. Data: 2003-02-18 08:49:50
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Kiedys byal po kilku minutach (szlo Cezarem) teraz robia Elixir, wiec zalezy
    od tego jak sie na sesje wychodzaca zalapiesz.

    pzdr
    Seb

  • 6. Data: 2003-02-18 14:13:32
    Od: "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl>

    > Pieniądze są dostępne po pewnym czasie, gdyż idą elixirem,
    > systemy nie są połączone, narazie wpłaty idą tak jakby do
    > obcego banku.

    Mi nawet raz wysłali SYBIREM (pieniądze wpłaciłem w poniedziałek w południe,
    w inteligo były w środę :)

    --
    Pzdr, Stacho

  • 7. Data: 2003-02-22 22:58:49
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Mi nawet raz wysłali SYBIREM (pieniądze wpłaciłem w poniedziałek w
    południe,
    > w inteligo były w środę :)

    Czy nazwa SYBIR wziela sie stad, ze przelew idzie przez jakis bank -
    korespondenta, z siedziba na Syberii ?

    Grzegorz

  • 8. Data: 2003-02-23 09:09:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Beniowa" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czy nazwa SYBIR wziela sie stad, ze przelew idzie przez jakis bank -
    > korespondenta, z siedziba na Syberii ?

    SYBIR = System Bankowych Izb Rozliczeniowych

    Maciej