  • 1. Data: 2003-02-17 15:58:39
    Temat: Kredyt konsolidacyjny w BPHPBK!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No to konkurencja coraz wieksza - zwlaszcza, ze BPH PBK - jest bardzo
    duzym bankiem...
    Widac, ze czas konsolidacji juz sie sknczyl, a teraz przystapili do
    ataku... :)

    -----
    . Wszystkie zobowiązania finansowe w jednym tanim kredycie
    . Konto Sezam na dokładkę
    . Darmowa karta kredytowa
    . Duża dostępność kredytu

    Swój nowy produkt Bank Przemysłowo-Handlowy PBK kieruje przede
    wszystkim do osób, które zmagają z jednoczesnymi spłatami różnych
    kredytów - mieszkaniowego lub pożyczki hipotecznej, kredytu
    samochodowego, konsumpcyjnego, sald debetowych, pożyczek pracowniczych
    itp

    calosc:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=1924

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-02-18 08:43:15
    Temat: Re: Kredyt konsolidacyjny w BPHPBK!
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > ataku... :)
    >
    > -----
    > . Wszystkie zobowiązania finansowe w jednym tanim kredycie

    Mnie interesuje jedna rzecz. Otóż nie jest to (chyba) kredyt
    mieszkaniowy. A stąd by wynikalo, że podpada pod ustawę o kredycie
    konsumenckim
    Czy podają dla niego RRSP, przynajmniej dla przykładów <80KPLN ? (A może
    się mylę ?
    KJ