  • 1. Data: 2002-03-07 17:31:29
    Temat: Wpłata gotówkowa w Citi???
    Od: "Saxon" <s...@p...pl>

    Witam,

    kolezanka stwierdzila, ze w citku nie chcieli jej przyjac wplaty gotowkowej
    na konto w ich banku. Podobno trzeba miec u nich konto, zeby zrealizowac
    taka operacje. Ile w tym prawdy?

  • 2. Data: 2002-03-07 17:46:26
    Temat: Re: Wpłata gotówkowa w Citi???
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > na konto w ich banku. Podobno trzeba miec u nich konto, zeby zrealizowac

    w szczecinie bezproblemu wpłaty przyjmują

  • 3. Data: 2002-03-07 18:17:18
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik "Saxon" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gotowkowej
    > na konto w ich banku. Podobno trzeba miec u nich konto, zeby zrealizowac

    A na pewno byla w Citibanku? Bo jesli w Banku Handlowym, a chciala wplacac
    na rachunek w Citibanku to prawda. Mimo ze to teoretycznie ta sama firma, to
    jednak czasami sa dziwne przeszkody.

    Daniel

  • 4. Data: 2002-03-07 18:47:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Daniel Jablonski"

    > A na pewno byla w Citibanku? Bo jesli w Banku Handlowym, a chciala
    wplacac
    > na rachunek w Citibanku to prawda. Mimo ze to teoretycznie ta sama firma,
    > jednak czasami sa dziwne przeszkody.

    cos jak BRE i mBank ;-)))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-03-07 19:04:42
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    powinni przyjac, ja tak robilem wiele razy
    S.

  • 6. Data: 2002-03-07 20:03:55
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    gotowkowej
    > na konto w ich banku. Podobno trzeba miec u nich konto, zeby zrealizowac

    duzo, a praktycznie wszysko prawda - nie przyjmuje (kielecki oddzial na
    pewno nie). A i prawidowo ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-03-07 23:23:08
    Od: "Andrzej Szplit" <s...@p...onet.pl>

    > duzo, a praktycznie wszysko prawda - nie przyjmuje (kielecki oddzial na
    > pewno nie). A i prawidowo ;-)
    Miło spotkać krajana na newsach! Dlaczego to jest prawidłowe? Jak byłem
    kiedyś winny pieniądze kumplowi to po prostu poszedłem do banku i wpłaciłem
    na jego konto (PeKao S.A.) i nikogo nie obchodziło czy JA mam tam rachunek.
    Czy kielecki oddział Citibanku ma jeszcze jakieś osobliwości? Mam tam zamiar
    założyc konto i może byłoby lepiej wiedzieć zawczasu.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2002-03-08 08:53:34
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Andrzej Szplit <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy kielecki oddział Citibanku ma jeszcze jakieś osobliwości? Mam tam zamiar
    > założyc konto i może byłoby lepiej wiedzieć zawczasu.

    Masochistą jesteś?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 9. Data: 2002-03-08 09:13:08
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy kielecki oddział Citibanku ma jeszcze jakieś osobliwości? Mam tam zamiar
    > założyc konto i może byłoby lepiej wiedzieć zawczasu.

    a witam witam ;-)

    Ogolnie - oddzial bardzo fajny - wyjatkowo fajna obsluga (cala ekipa sp
    handlobanku)

    A dlaczego prawidlowo - bo sie nie petaja ludzie ktorzy chca zaplacic rachunki
    i jak sie tam idzie to gora 1 osobe trzeba przeczekac, a nie tlum ludzi jak
    przed tepsa w dniu platnosci rachunkow ;-)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-03-08 09:14:33
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Nie uwazam zeby byl, zreszta pisalek kilka dni wczesniej jakie ja widze zalety
    Citka

    --
    JaKi