  • 1. Data: 2002-03-07 17:05:56
    Temat: Najlepszy bank w Polsce!!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    To teraz juz wiecie :)
    My tu sie tak wyklocamy... Ech.. Mylimy niebo z gwiazdami odbitymi noca na
    powierzchni stawu....

    Za WP
    Global Finance w majowym wydaniu opublikuje doroczny raport "Best Emerging
    Market Banks", w którym przyznaje nagrody instytucjom finansowym działającym
    w krajach Środkowej i Wschodniej Europy oraz Centralnej Azji.
    Za najlepszy bank w Polsce eksperci z Global Finance uznali Bank Pekao SA.
    Global Finance jest fachowym miesięcznikiem finansowym, którego głównymi
    czytelnikami są prezesi, dyrektorzy finansowi, zarządzający aktywami,
    analitycy i kadra menedżerska odpowiedzialna za strategiczne decyzje
    inwestycyjne dla globalnych firm i instytucji. Global Finance ma 50,000
    prenumeratorów i ponad 235,000 czytelników w 160 krajach świata. (AN)

  • 2. Data: 2002-03-07 19:57:48
    Temat: Re: Najlepszy bank w Polsce!!!
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > Za najlepszy bank w Polsce eksperci z Global Finance uznali Bank Pekao SA.
    > Global Finance jest fachowym miesięcznikiem finansowym, którego głównymi
    > czytelnikami są prezesi, dyrektorzy finansowi, zarządzający aktywami,

    no wlasnie - to nie jest z punktuy widzenia klienta (detalicznego) banku.
    natomiast z punktu widzenia jakosci zarzadzania jestem w stanie uwierzyc.
    rgds

  • 3. Data: 2002-03-07 21:09:49
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Za najlepszy bank w Polsce eksperci z Global Finance uznali Bank Pekao SA.

    To niech sobie moze zaloza tam konto...szybko by zmienili zdanie.

  • 4. Data: 2002-03-07 21:17:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 5. Data: 2002-03-07 21:29:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Moze to ze wzgledu na glownego udzialowca Pekoa SA tak ladnie napisali???
    :)

  • 6. Data: 2002-03-07 21:35:34
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Moze to ze wzgledu na glownego udzialowca Pekoa SA tak ladnie napisali???
    :)

    Chyba bardziej dlatego ze obnizyli kredyt w ROR do 19,75% hehehehe, a % w
    ROR 1,5% :(((

  • 7. Data: 2002-03-08 07:01:37
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    SA.

    > no wlasnie - to nie jest z punktuy widzenia klienta (detalicznego) banku.
    > natomiast z punktu widzenia jakosci zarzadzania jestem w stanie uwierzyc.

    Uwazasz ze bank w ktorym kolejki do kasy zawijaja sie po calej sali
    operacyjnej jest dobrze zarzadzany ?
    A ja myslalem ze "klient nasz pan" to haslo ktorym najpierw kieruje sie
    dobry Zarzad .....

    AO

  • 8. Data: 2002-03-08 08:43:26
    Od: "Szczepan Kuźniarz" <s...@i...pl>

> [...]
    > operacyjnej jest dobrze zarzadzany ?
    > A ja myslalem ze "klient nasz pan" to haslo ktorym najpierw kieruje sie

    Kolejki to drobiazg, poza tym w niektórych oddziałach jest całkiem ok (nie
    miałeś chyba nigdy konta w PKO BP, tam to dopiero są kolejki). Do
    szału doprowadzają mnie takie historie:

    Jakiś czas temu poszedłem do Pekao SA po odbiór wznowionej Visy
    Concerto. Pani dość długo szukała, a następnie z rozbrajającą szczerością
    stwierdziła iż karta "gdzieś zginęła". Naiwnie spytałem czy może się jeszcze
    znaleźć i usłyszałem że nie i powiniennem wypełnić formularz zastrzeżenia
    karty tudzież wniosek o wydanie nowej :-/

    Pozdrawiam,

    Szczepan Kuźniarz
    s...@i...pl

  • 9. Data: 2002-03-08 09:09:23
    Od: s...@i...pl

    Pekao to dla mnie _najgorszy_ bank w Polsce. W pewnym stopniu jest on
    podobny do Citi - oba koncentruja sie na obsludze srednich i duzych
    firm olewajac klientow detalicznych. Prawdopodobnie nawet likwidacja
    detalu nie zrobilaby wiekszej roznicy dla tych bankow. Jako byly klient
    pekao mialem dosc chodzenia do banku ze spiworem i zenujaco niskiego
    poziomu obslugi. Nauczka dla mnie bylo to, by wybierac bank dla ktorego
    dzialalnosc detaliczna jest dzialalnoscia podstawowa. Zasada "klient
    nasz pan" w Pekao dziala - ale tylko w stosunku do preferowanych klientow
    (tych z obrotem rzedu co najmniej pare milionow zl). Widac to po samym
    oddziale - sala operacyjna jest podzielona na dwie rowne czesci: w jednej
    jest obsluga "detalu" - i tam zawijaja sie kolejki, a w drugiej obluga
    firm. Powierzchnia taka sama, ale tam moze raz na godzine przyjdzie
    ktos zalatwiac jakies sprawy...
    Gdyby Pekao chcialo, mogloby zlikwidowac kolejki bez utraty klientow.
    Nie trzeba przy tym odkrywac Ameryki - wystarczy pare sprawdzonych
    rozwiazan i dobry manager. Ale najwyrazniej Pekao nie chce lub mu na tym
    nie zalezy, wiec jest jak jest. I rewolucji nie przewiduje.

  • 10. Data: 2002-03-08 09:49:31
    Od: <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > nasz pan" w Pekao dziala - ale tylko w stosunku do preferowanych klientow
    > (tych z obrotem rzedu co najmniej pare milionow zl).

    No wlasnie. Nie pomysleliscie, ze bank moze _nie_ _chciec_, a w najlepszym
    razie tolerowac drobnych klientow? W zwiazku z czym zupelnie prawidlowo robi
    ograniczajac naklady na ich obsluge, a koncentrujac sie na najlepszym
    segmencie. Z punktu widzenia "egoistycznego" interesu _banku_ jest to jak
    najbardziej godne pochwaly i swiadczy wlasnie o _dobrym_ zarzadzaniu. A tego
    wlasnie dotyczyl ranking (co innego gdyby przeprowadzono ranking w
    kategorii "bank najbardziej przyjazny dla klienta"). Wiecej obiektywizmu
    panowie!