  • 11. Data: 2002-03-08 09:31:51
    Temat: Re: Wpłata gotówkowa w Citi???
    Od: "Michal Grochala" <m...@y...com>

    > A dlaczego prawidlowo - bo sie nie petaja ludzie ktorzy chca zaplacic
    rachunki
    > i jak sie tam idzie to gora 1 osobe trzeba przeczekac, a nie tlum ludzi
    jak
    > przed tepsa w dniu platnosci rachunkow ;-)

    Popieram calkowicie - jak ktos ma rachunek do zaplaty to niech placi we
    wlasnym banku, a nie robi tlok normalnym klientom.
    Moj osobisty rekord kolejkowy w Citi (lacznie z dawnymi czasami gdy to byl
    Handlobank) to czterech (slownie 4) klientow - i bylo to w czasach laczenia
    gdy ich bankomaty trafil szlag - a teraz gdy mi sie zdarzy zajrzec do
    odzdzialu (bardzo rzadko co prawda bo i tak wiekszosc sparw zalatwiam przez
    telefon) to albo jestem sam albo widze jeszcze jakas jedna osobe - i
    chcialby zeby tak zostalo.

  • 12. Data: 2002-03-08 13:54:07
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    > Masochistą jesteś?

    No właśnie o to chodzi, że nie i chciałbym wiedzieć różne rzeczy przed
    faktem. Możesz skrobnąć co jest z tym bankiem/oddziałem nie tak?
    Pozdr.
    Marcin

  • 13. Data: 2002-03-18 16:24:01
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > kolezanka stwierdzila, ze w citku nie chcieli jej przyjac wplaty
    gotowkowej
    > na konto w ich banku. Podobno trzeba miec u nich konto, zeby zrealizowac
    > taka operacje. Ile w tym prawdy?

    Silnie możluiwe. Jeżeli chciała wpłacić piniądze na konto firmowe, to część
    "indywidualna" nie przyjmie takiej wpłaty bez posiadania u nich rachunku.

  • 14. Data: 2002-03-18 20:05:34
    Od: Myszek <w...@i...pl>

    On Mon, 18 Mar 2002 17:24:01 +0100, "Fuzzyo" <f...@p...fm> wrote:

    >gotowkowej

    Niektóre oddziały Citi wogóle nie przyjmują gotówki w swoich
    placówkach. Np : Poznań ul. Św. Marcin.
    Dziwne to i strasznie denerwujące.

    Myszek

  • 15. Data: 2002-03-18 22:12:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Niektóre oddziały Citi wogóle nie przyjmują gotówki w swoich
    > placówkach. Np : Poznań ul. Św. Marcin.
    > Dziwne to i strasznie denerwujące.

    Wlasnie, wlasnie. A tak lubilem tamten oddzial Handlo... I co oni z zrobili
    najlepszego ? Jakies bezsensowne i bezuzyteczne centrum kredytowe !! To jest
    juz dla mnie szczyt absurdu.
    Ale pocieszajace jest to ze obok otworzyli Multi/mBank....
    pzd