  • 1. Data: 2002-03-07 17:34:00
    Temat: Bank Inteligo
    Od: "Kafejka" <k...@p...onet.pl>

    Co sadzicie o tym banku?
    Jestem tu nowy i nie mialem mozliwosci przejrzenia archiwum grupy, a byc
    moze ktos juz o to pytal.
    Natrafilem ostatnio na reklame tego banku oferujaca niesamowicie wysoki
    procent oraz mozliwosc zarobienia 50 PLN za namowienie do skorzystania z
    oferty banku osoby trzeciej.
    Co o tym myslicie i jakie jest Wasze zdanie? Jaka jest wogole sytuacja
    finansowa w/w banku? Czy rzeczywiscie mozliwe jest takie oprocentowanie?
    Pzdr. KrzysMal

  • 2. Data: 2002-03-07 17:35:24
    Temat: Re: Bank Inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Co o tym myslicie i jakie jest Wasze zdanie? Jaka jest wogole sytuacja
    > finansowa w/w banku? Czy rzeczywiscie mozliwe jest takie oprocentowanie?

    www.inteligo.pl wyjasni wszystko oprocentowanie ma nizsze niz w mBanku :)
    reszta to marketing.
    Oprocz tego dla zachety przejrzyj tabele oplat ktora narazie w okresie
    promocji jeszcze nie obowiazuje.
    sytuacja finansowa chyba jest dobra chodzi o Inteligo, ale jesli juz mowa o
    BGB, ktory jest wlascielem BGB Polska a ten w 49% Inteligo - to juz.. Inna
    bajka.
    Zajrzyj takze www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-03-07 17:43:03
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Najpierw piszesz:
    "www.inteligo.pl wyjasni wszystko"

    A pozniej jedziesz:
    "oprocentowanie ma nizsze niz w mBanku :) reszta to marketing."

  • 4. Data: 2002-03-07 17:44:15
    Od: "minik" <m...@n...org>

    >oprocentowanie ma nizsze niz w mBanku :)
    Facet sie pyta o Inteligo a nie mBank.

    > reszta to marketing.
    A mBank wolny od reklam?

  • 5. Data: 2002-03-07 17:47:10
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Co o tym myslicie i jakie jest Wasze zdanie? Jaka jest wogole sytuacja
    > finansowa w/w banku? Czy rzeczywiscie mozliwe jest takie oprocentowanie?

    najgorszemu wrogowi bym niepolecał

  • 6. Data: 2002-03-07 17:51:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A mBank wolny od reklam?

    sorry - ale takie pytania smierdza mi na kilometr - bo widzialem co sie
    dzialo wczesniej.
    a Inteligo gra jak Millennium - oprocentowanie do 7,5% ROTFL.

    Ktos liczyl od jakiej kasy Inteligo jest bardziej oplacalne od mBanku.

    Inna sprawa - LG jest z oprocentowaniem najlepsze.

    Kolejna sprawa - 50 zl - wedka, ale juz stawiane pytania jak z finansami
    banku ;)

  • 7. Data: 2002-03-07 17:54:10
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Zlosc szkodzi urodzie =)

  • 8. Data: 2002-03-07 17:58:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    > Facet sie pyta o Inteligo a nie mBank.

    Ten znowu swoje ;). Ja powien tak... nie mialem nigdy konta w Inteligo [a
    wlasciwie BGB] i nigdy raczej mial nie bede. Nie licza sie wcale ze zdaniem
    klentow, sprzyjaja spamowi, sa drodzy.
    Zobacz co inni pisali o nich nie tak dawno temu ;)
    http://faq4pbb.netforia.pl/ankieta/opinions.php?idba
    nk=BGBP
    Aha, maja Rade Klientow [ROTFL], ktora popiera m.in. podwyzki oplat i
    'uproszczenie' historii operacji ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 9. Data: 2002-03-07 18:00:53
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Oceniasz bank i konto ktorego nawet nie znasz?

  • 10. Data: 2002-03-07 18:04:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Oceniasz bank i konto ktorego nawet nie znasz?

    Znam bardzo dobrze :). M.in. dzieki pbb :). Coz wiecej moglbym sie
    dowiedziec majac tak konto?

    Maciej