  • Data: 2002-01-02 15:43:08
    Temat: Re: Wpłata do mBanku
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a h...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    .

    > Stąd moje pytania:
    > - Może lepszym rozwiązaniem byłoby założenie konta w byle jakim banku
    > aby uniknąć prowizji? Jaki "realny" bank udostępnia konto za pół
    > darmo, nie wymaga regularnych wpłat, nie pobiera opłat za wpłaty na
    > własne konto oraz ma niską prowizję za przelewy do innych banków?
    > Zaznaczam, iż gotówkę do mBanku wpłacam średnio raz na kwartał ;)

    Z tego co ja się ostatnio orientowałem to:
    Lukas Bank
    LGnet
    i dziś wyczytałem że BZWBK ma przelewy online na predefiniowane konta
    (konto24) bez tokena - 0,5zł za przelew.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer