  • 1. Data: 2004-05-09 06:28:15
    Temat: Wpłaciłem w Agencji Grosik na swoje własne konto
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Wpłaciłem w Agencji Grosik na swoje własne konto w mBanku i co ?
    Wpłaty dokonałem 4 maja ok. godz. 18:00, a 7 maja ok. 18:00 jeszcze tej
    wpłaty nie było na koncie.

    Pani z okienka twierdzi, że wszystko to idzie systemem Sybir (albo się nie
    zna i nie wie jak to chodzi).
    mBank twierdzi, ze nie przyjmuje wpłat przychodzących systemem Sybir, a
    jedynie Elixir.

    I tak się zastanawiam, co z moją "wpłatą kontrolną", bo nie ukrywam, ze
    chciałem przetestować Grosik na razie na swoim własnym koncie, ewentualnie
    aby zobaczyć skąd przyjdzie wpłata.

    Pozdr
    kw1618

  • 2. Data: 2004-05-09 07:49:09
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618" z Warszawy napisał:
> [...]
    > zna i nie wie jak to chodzi).
    > mBank twierdzi, ze nie przyjmuje wpłat przychodzących systemem Sybir, a

    Jeśli rzeczywiście idzie Sybirem (jak wpłaty na konto na poczcie
    "nieSTANDARD" to dojdzie ale po ok 2 tygodniach.
    Oni to w mBanku muszą wtedy chyba ręcznie wklepywać...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2004-05-09 11:16:36
    Od: mawir <m...@g...pl>

    Dnia 5/9/04 8:28 AM, niejaki Krzysztof 'kw1618" z Warszawy napisał:

    /.../
> [...]
    > zna i nie wie jak to chodzi).
    > mBank twierdzi, ze nie przyjmuje wpłat przychodzących systemem Sybir, a
    /.../
    O ile się orientuję od 1 stycznia 2004 nie ma już Sybiru, jest tylko i
    wyłącznie Elixir.
    pzdr
    mawir

    --
    [ Jeżeli jeszcze nie zwariowałeś, ]
    [ to znaczy że jesteś niedoinformowany. ]

  • 4. Data: 2004-05-09 11:33:27
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > O ile się orientuję od 1 stycznia 2004 nie ma już Sybiru, jest tylko i
    > wyłącznie Elixir.

    Sybir jeszcze jest - do końca czerwca.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2004-05-09 19:04:52
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > "nieSTANDARD" to dojdzie ale po ok 2 tygodniach.
    > Oni to w mBanku muszą wtedy chyba ręcznie wklepywać...

    Sybirem, to najwyżej ?! 5/6 dni jeśli było nadane w piątek po południu
    (wyjdzie w poniedziałek trafi wieczorem we wtorek, będze do dypozycji
    wtoek/środa zależy od banku). !!! Jeśłi było nadane w dzień powszedni
    najwyżej trzy dni.

    Pozdrowienia

    PrzemB

  • 6. Data: 2004-05-09 21:48:30
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik PrzemB napisał:

> [...]
    > (wyjdzie w poniedziałek trafi wieczorem we wtorek, będze do dypozycji
    > wtoek/środa zależy od banku). !!! Jeśłi było nadane w dzień powszedni

    Pisałem z własnego doświadczenia ile idzie przelew z poczty do mBanku.
    Teraz można wysłać też Elixirem i pewnie na 2-3 dzień jest na koncie.

  • 7. Data: 2004-05-10 10:48:07
    Od: "J-S" <n...@t...pl>

    > Sybir jeszcze jest - do końca czerwca.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marek

    To co teraz bedzie porabial KIR skoro sybir'a nie bedzie ??

  • 8. Data: 2004-05-10 12:38:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik J-S napisał:

    > To co teraz bedzie porabial KIR skoro sybir'a nie bedzie ??

    A myślisz, że elixir to czyj jest ?

    www.kir.com.pl, mają zdecydowanie więcej produktów

  • 9. Data: 2004-05-10 20:32:58
    Od: "J-S" <n...@t...pl>

    > A myślisz, że elixir to czyj jest ?
    >
    > www.kir.com.pl, mają zdecydowanie więcej produktów

    Tylko ze do Elixira nie potrzeba 16 regionalnych oddziałow... wystarczy sama
    centrala w warszawie do tego.. czyzby zamierzali pozbyc sie wszystkich
    regionalnych oddzialow ? :|
    Niewesolo to wyglada... bo kilkuset pracownikow moze stracic prace..
    Pozdro