    From: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wpłaciłem w Agencji Grosik na swoje własne konto
    Date: Sun, 09 May 2004 06:28:15 GMT

    Wpłaciłem w Agencji Grosik na swoje własne konto w mBanku i co ?
    Wpłaty dokonałem 4 maja ok. godz. 18:00, a 7 maja ok. 18:00 jeszcze tej
    wpłaty nie było na koncie.

    Pani z okienka twierdzi, że wszystko to idzie systemem Sybir (albo się nie
    zna i nie wie jak to chodzi).
    mBank twierdzi, ze nie przyjmuje wpłat przychodzących systemem Sybir, a
    jedynie Elixir.

    I tak się zastanawiam, co z moją "wpłatą kontrolną", bo nie ukrywam, ze
    chciałem przetestować Grosik na razie na swoim własnym koncie, ewentualnie
    aby zobaczyć skąd przyjdzie wpłata.

    Pozdr
    kw1618