  • Data: 2015-06-10 02:04:43
    Temat: Re: Wizz Air Raiffeisen Polbank
    Od: MrMrooz <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 kwietnia 2015 14:22:02 UTC+2 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:
    > Witam,
    > W kilku miejscach znalazlem zachete do wziecia karty Wizz Air Raiffeisen
    > Polbank. Jest w wersji debet i kredytowa.
    > Wszedzie pisza o nadzwyczajnych bonusach z nia zwiazanych, ale nigdzie o
    > minusach (to akurat rozumiem) ani kosztach (to juz przesada).
    > Czy ktos zna jakies szczegoly?
    Zalety to członkostwo w Wizz Discount Club (tańsze bilety wizz) i przeliczniki
    Mastercarda przy płatnościach w innych walutach. Plus zbieranie punktów wizz, które
    możesz wykorzystać na bilety wizzair.
    Opłaty - roczna i miesięczna. Zwolnienie z rocznej jest przy obrocie 12tys/rok (w
    wymogach jest średnio 1tys/miesiąc). Zwolnienie z miesięcznej - przy 4 transakcjach
    na miesiąc. Teraz jest promocja, chyba do końca roku - wystarczy jedna transakcja na
    miesiąc. Zwolnienie z opłaty za wydanie - przez pierwsze 3 miesiące trzeba wydać
    średnio 1tys/miesiąc.
    Do 4 tys wydają bez zaświadczeń o dochodach.
    System Raiffesena - trochę ułomny jest. Blokady na kk się pojawiają, są widoczne
    dzień/dwa, potem znikają, dopiero po kilku dniach transakcje pojawiają się w
    historii. Słynne są znikające złotówki Raiffiego - jak masz zwrot - to trzeba dzwonić
    na infolinię i prosić o odświeżenie salda - bo inaczej zwrot nie powiększa środków
    dostępnych (sic!).
    Karty wydane (umowa podpisana) po 10 kwietnia 2015 - nie mają obowiązkowego
    ubezpieczenia spłaty - 0.18%, naliczane wg stanu na koniec okresu rozliczeniowego.
    Trzeba było spłacać kartę przed zamknięciem cyklu. Teraz to nie obowiązuje.
    Przynajmniej teoretycznie - naliczyli mi na pierwszym wyciągu, reklamacja w trakcie.
    Pozdrawiam
    Michał M