  • Data: 2015-07-07 12:53:33
    Temat: Re: Wizz Air Raiffeisen Polbank
    Od: geos <g...@S...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.06.2015 02:04, MrMrooz wrote:
    > Karty wydane (umowa podpisana) po 10 kwietnia 2015 - nie mają obowiązkowego
    ubezpieczenia spłaty - 0.18%, naliczane wg stanu na koniec okresu rozliczeniowego.
    Trzeba było spłacać kartę przed zamknięciem cyklu. Teraz to nie obowiązuje.
    Przynajmniej teoretycznie - naliczyli mi na pierwszym wyciągu, reklamacja w trakcie.

    mógłbyś podać jakiegoś linka do tego zapisu o nieobowiązkowym
    ubezpieczeniu, bo nie potrafię znaleźć.

    pozdrawiam
    geos