  • 11. Data: 2008-04-25 11:55:18
    Temat: Re: Wilno, Litwa - jak najlepiej tam płacić
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    RobertS pisze:

    > nie wiem czy w oddziale mozna, poczytaj: www.bzwbk.pl/zblizeniowe
    > a karta jest niesprersonalizowana czyli na awersie masz KARTA PRE-PAID
    > kup, wypróbuj i pochwal się na grupie jak było ;-)

    Taa, przyznaj się, że chcesz sprawdzić czy BZWBK wyrobi się w dwa dni ;)

    K.

  • 12. Data: 2008-04-25 17:05:59
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Krystek <s...@k...eu.org> napisał(a):

    [...]
    > A te śmieszne kantory z bankomatami jeszcze istnieją? Pamiętam jak 8 lat
    > temu byłem w Wilnie to istniały takie małe kantory w budkach jak te, z
    > hot-dogami. W budce był także bankomat.

    Prawie dokladnie rok temu bylem w Kownie - widzialem cos takiego.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 13. Data: 2008-04-25 18:40:24
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Prof_Ex pisze:
    > Krystek napisał:
    >
    > [...]
    >
    > Prawie dokladnie rok temu bylem w Kownie - widzialem cos takiego.

    Już sobie przypomniałem nazwę sieci tych placówek bankowych - SNORAS. A
    bankomat z wolnostojącym minikantorem wygląda tak:
    http://www.snoras.com/lt/about/news/archive?item=124
    9&metai=2007&page=12

    K.

  • 14. Data: 2008-04-25 19:20:52
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Krystek <s...@k...eu.org> napisał(a):

    > Ju=BF sobie przypomnia=B3em nazw=EA sieci tych plac=F3wek bankowych - SNO=
    > RAS. A=20

    Dokladnie - to byl SNORAS :-)

    Pozdrawiam!
    prof_Ex

  • 15. Data: 2008-04-25 19:47:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Dokladnie - to byl SNORAS :-)

    jak dobrze lookam, to na tabeli kursów walut (na dole) są również złote ;-)
    czyzby nasza waluta była tam tak popularna jak euro lub dolary? ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2008-04-26 08:03:17
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    [...]
    > jak dobrze lookam, to na tabeli kursów walut (na dole) są również złote ;-)
    > czyzby nasza waluta była tam tak popularna jak euro lub dolary? ;-)

    Tak, z wymianą PLN na Litwie nie ma żadnych problemów.
    Z resztą nie tylko tam. Dwa lata temu byłem w Chorwacji, mała miejscowość
    ok. 100 km do Zagrzebia, hotel-uzdrowisko, wymiana złotówek na kuny
    bezproblemowa :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 17. Data: 2008-04-26 08:45:19
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Prof_Ex pisze:
> [...]
    > Z resztą nie tylko tam. Dwa lata temu byłem w Chorwacji, mała miejscowość
    > ok. 100 km do Zagrzebia, hotel-uzdrowisko, wymiana złotówek na kuny

    A jak kursowo się to prezentuje? Opłaca się w takiej budzie wymienić
    albo wypłacić z bankomatu?

    K.

  • 18. Data: 2008-04-26 09:44:19
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Za samochód, czy za kupno mieszkania?
    JaC

    -----

    > Wybieram się na przedłużony weekend majowy na Litwę i zastanawiam się czym
    najlepiej tam płacić.

  • 19. Data: 2008-04-26 10:10:04
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    666 pisze:
    > Za samochód, czy za kupno mieszkania?

    Za towary, usługi i bilety wstępu...

    K.

  • 20. Data: 2008-04-26 10:48:15
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Krystek <s...@k...eu.org> napisał(a):

    [...]
    > A jak kursowo si=EA to prezentuje? Op=B3aca si=EA w takiej budzie wymieni=
    > =E6=20 albo wyp=B3aci=E6 z bankomatu?

    He,he...
    Gdybym to ja pamiętał jak to sie wszystko kształtowało ;-)
    Powiem tak, przy 300 PLN które chcesz wydać (jak napisałeś)
    różnice będą naprawde nikłe :-)
    O ile mnie pamięć nie myli na Litwie w tych kantorach czy bankach
    mogą doliczać sobie dodatkowo prowizję za wymianę pieniędzy.
    Ja na kursach mBanku nie zawiodłem się jeszcze nigdy.
    Moja rada - używaj VE mBanku. Płać/wybieraj lity z bankomatu.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex