  • 1. Data: 2008-04-24 08:17:54
    Temat: zmiany w inteligo
    Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com>

    Można już ustalić limity dzienne osobno dla transakcji zdalnych.

  • 2. Data: 2008-04-24 09:01:41
    Temat: Re: zmiany w inteligo
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 24.04.2008 humanista (mruczus) <m...@g...com> napisał/a:
    > Można już ustalić limity dzienne osobno dla transakcji zdalnych.

    Rewelacja, to chyba jedyna karta, która to umożliwia?

    Oczywiście transakcje zdalne autoryzowane być nie muszą i przed tym to nie
    zabezpieczy, ale... to jest krok zdecydowanie w dobrym kierunku.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2008-04-24 09:12:40
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "humanista (mruczus)" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Można już ustalić limity dzienne osobno dla transakcji zdalnych.

    I to tyle zapowiadanych zmian "jeszcze w tym miesiącu"?
    A konto oszczędnościowe?

    s.

  • 4. Data: 2008-04-24 10:47:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Kwi, 11:01, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Rewelacja, to chyba jedyna karta, która to umożliwia?

    mBank pierwszy wydzielil limity dla transakcji zdalnych - tak ze 2
    miesiace temu.

  • 5. Data: 2008-04-24 11:18:02
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    mBank pierwszy wydzielil limity dla transakcji zdalnych - tak ze 2
    miesiace temu.

    ale przez Mlinię:( a nie system transakcyjny
    Chyba, że juz mozna??

  • 6. Data: 2008-04-24 11:22:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Kwi, 13:18, "JerzyR" <j...@d...pl> wrote:
    > mBank pierwszy wydzielil limity dla transakcji zdalnych - tak ze 2
    > miesiace temu.
    >
    > ale przez Mlinię:( a nie system transakcyjny
    > Chyba, że juz mozna??

    Jeszcze mlinia - ale dzierza palme pierszenstwa i tak :)

  • 7. Data: 2008-04-24 12:01:41
    Od: Piotrek <p...@n...pl>

    Slavekk pisze:
    > Użytkownik "humanista (mruczus)" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > I to tyle zapowiadanych zmian "jeszcze w tym miesiącu"?
    > A konto oszczędnościowe?
    >
    > s.

    Konto oszczędnościowe już jest:
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ra
    chunek_oszczednosciowy.htm

    Piotrek

  • 8. Data: 2008-04-24 13:01:13
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Piotrku!

    W czwartek, 24 kwietnia 2008, o godz. 14:01:41, napisałeś na temat: "zmiany
    w inteligo"
    Piotrek p...@n...pl, news:fupstp$av7$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Konto oszczędnościowe już jest:
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ra
    chunek_oszczednosciowy.htm

    Trochę skromnie opisane.
    Czyżby nie było żadnych opłat za wypłatę z tego konta?!
    Ilość wypłat nieograniczona i bezpłatna?

    Przelew na 'obce' konto także płatny 99gr ?

    --
    Hej!
    TZ

    - Marcin Luter przeprowadził reformę rolną kościoła -

  • 9. Data: 2008-04-24 13:04:18
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 24 Apr 2008 15:01:13 +0200, TZ napisał(a):

    > Czyżby nie było żadnych opłat za wypłatę z tego konta?!
    > Ilość wypłat nieograniczona i bezpłatna?
    >
    > Przelew na 'obce' konto także płatny 99gr ?

    I czy saldo liczy sie do limitu 100 zł?

  • 10. Data: 2008-04-24 13:35:36
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Jureq!

    W czwartek, 24 kwietnia 2008, o godz. 15:04:18, napisałeś na temat: "zmiany
    w inteligo"
    jureq j...@X...to.z.adresu.Xop.pl, news:fuq0gi$8ge$1@news.onet.pl

    Trochę się pospieszyłem i nie zjechałem na sam dół, gdzie jest co nieco
    opisane. Zatrzymałem się na %% ;-))

    ========
    swoje oszczędności wraz z naliczonymi odsetkami, kapitalizowanymi na
    rachunku miesięcznie, możesz wypłacić w dowolnej chwili, bez ryzyka utraty
    odsetek, pierwszej wypłaty w danym okresie miesięcznym możesz dokonać bez
    żadnych prowizji, za każdą następną pobierana jest opłata w wysokości 0,4%
    min. 9,99 zł
    =========

    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/Zasad
    y_prowadzenia_Rachunku_Oszczedosciowego_23042008.pdf

    > I czy saldo liczy sie do limitu 100 zł?

    Chodzi Tobie o to czy saldo rachunku oszczędn. będzie brane pod uwagę przy
    ewentualnej opłacie za konto?

    Sądzę, że tak.
    Tak samo jak lokaty są wliczane do średniego miesięcznego salda.

    4. opłata za prowadzenie konta jest pobierana w zależności od wysokości
    średniego miesięcznego salda na wszystkich rachunkach konta za poprzedni
    okres miesięczny, z wyłączeniem przypadku, kiedy Klientowi został
    przyznany produkt kredytowy w ramach Konta Inteligo, o którym mowa w §
    1..... i patrz tabelka.

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

    --
    Hej!
    TZ

    - Na święta kupiliśmy półtora żywego karpia. -