    From: "Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Wilk w zagrodzie
    Date: Sat, 20 Jun 2009 00:36:31 +0200

    > Pisałem, że nie będzie żadnej katastrofy gospodarczej a polska gospodarka
    > odnotuje jedynie wyraźne spowolnienie.
    > Wielu tutaj wieszczyło istną apokalipsę gospodarczą. Moje stanowisko było
    > znacznie bardziej umiarkowane.
    > Wyprzedzające wskaźniki koniunktury sygnalizują lekkie ożywienie w drugiej
    > połowie 2009r.
    > Polecam komentarz W.Białka w dzisiejszym "Parkiecie".

    To ciesz się Balcerowiczowski klakierze, że twoim Platformianym idolom ...

    (8-ma minuta filmu) ....

    "Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków (cz.
    6)
    http://www.asme.pl/123249312795126.shtml

    nie udało się "na czas" wprowadzić w naszym kraju eurowaluty, bo "z
    wyraźnego spowolnienia" mogłoby się zrodzić najzwyczajniejsze zwijanie PKB -
    odnotowywane dzisiaj w całej EURO-pie....

    Matko Boska, chroń mnie Unią Euro ERM II i Platformą .....

    http://www.korespondent.pl/index.php?x=artykul_r1&id
    =6176

    "[...] Dalszych konsekwencji można doszukać się w samym koszcie utrzymania
    kursu wyznaczonego w umowie z Europejskim Bankiem Centralnym (który
    nadzoruje wypełnianie założeń ERM). Każdorazowy spadek wartości waluty
    powinien być rekompensowany albo zmianą stóp procentowych albo skupem
    pieniędzy z rynku, co doprowadzi do wzrostu ich wartości. Bank centralny
    Łotwy robił to już kilkanaście razy, a koszt tych działań można wycenić już
    na ponad 1mld euro. W stosunku do niewielkiej gospodarczo Łotwy kwota wydaje
    się być ogromna.[...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/