    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Wilk w zagrodzie
    Date: Fri, 19 Jun 2009 12:31:42 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    ??

> [...]
    >
    > Państwo w tym wypadku nie jest w pełnym sensie właścicielem , a jedynie
    > zarządcą i organizatorem.
    >
    > Po prywatyzacji rolę tą przejmie chciwość właściciela, która, też
    > modelowo, powinna sprzyjać rozwojowi giełdy i wtedy może dopiero będzie
    > podstawa do dzielenia się zyskiem, jako właśnie premią za to zarządzanie.
    >
    > Obecnie już sam fakt istnienia dużego zakumulowanego zysku WGPW może być
    > powodem do uzasadnionej krytyki prezesa, bo oznacza, że opłaty mogłyby
    > być mniejsze lub infrastruktura lepsza.
    >
    > To samo, a może nawet i bardziej dotyczy KDPW.

    Już Ci napisałem, daj sobie spokój z z popisem swojej "mądrości". Ten stek bzdur
    praktykujemy przez 20 lat i jak widać niczego Was nie nauczył. Jak prywaciarz
    przejmie to na pewno zmniejszy prowizję, zwłaszcza monopolistycznej giełdy. :-
    ))) Załóż chłopie sobie prywatną giełdę i konkuruj, to może choć teoretycznie
    będzie szansa na zmniejszenie prowizji i podniesienie jakości. Niestety też
    tylko teoretycznie, bo jak pokazał rynek telekomunikacji, ubezpieczeń itd. przy
    małej ilości podmiotów istnieje taka instytucja jak zmowa. Tak w ogóle, to
    przeczytaj swój wątek i zastanów się co pisałeś, na co ja odpowiedziałem i o
    czym nadal piszesz???