  • Data: 2009-01-16 10:29:33
    Temat: Re: Wiedza na temat finansów, giełdy itp.
    Od: "123" <z...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuję za wszystkie rady.

    > Np prezentacje na stronie http://www.nbportal.pl/pl/cw/prezentacje/prezentacje
    .
    > Polecam książkę "Ekonomia w jednej lekcji" jak dla mnie powinna być w kanonie
    lektur szkolnych.
    Co do tej książki, to z jej opisu w Internecie wynika,
    że zawiera ona globalne podejście do tematu. To jest
    niezbędne do zrozumienia tej tematyki, jednak potem
    przydałaby mi się książka lub inna publikacja opisująca
    te problemy z punktu widzenia pojedynczej osoby.

    > Dla początkujących w temacie giełdy polecam:
    > http://onepress.pl/view/2257k/gielda.htm
    O coś takiego właśnie mi chodziło.

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.