  • 11. Data: 2003-04-02 10:22:42
    Temat: Re: Wejscie smoka (?)
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    MK wrote:
    [...]

    > ktorym ubiegasz sie o karte to 0] + ew. kopia jakiejs faktury za telefon.
    Jeśli masz rachunek w danym banku to zwykle nie trzeba dokumentów.
    Natomiast zwróć uwagę że jeśli karta kosztuje (sxtrzelam) 70 PLN i
    jeszcze dostarczyć zaświadczenie z mBanku (15) to zaczyna kosztować ...
    ile ? I jak to się ma do "progu opłacalności"?
    Podbicie kopi PIT-a "za zgodność" też nie wszędzie jest darmowe. Dodaj
    do tego czas na jazdę do US. Dziękuję, postoję.
    KJ
    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 12. Data: 2003-04-02 17:28:54
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"

    > Tylko, ze te karty juz sa w ofercie banku, nie w planach...

    Ale pozycja lidera jest w planach:

    > tym

    jakoś nie mogę uwierzyć w ich realność.

    Bogdan B.

  • 13. Data: 2003-04-02 18:24:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > jeszcze dostarczyć zaświadczenie z mBanku (15) to zaczyna kosztować ...
    > ile ? I jak to się ma do "progu opłacalności"?

    Przeciez mowiles o tym, ze osobe prowadzaca DG wiecej kosztuje niz
    zatrudniona na umowe o prace... Mysle, ze koszty ktore wymieniles sa w obu
    przypadkach podobne. Wiec nie narzekaj, ze osoby inne niz zatrudnione na
    etat nie moga otrzymac karty tylko, ze karta kosztuje kilkadziesiat pln. A
    wtedy problem sprowadza sie wylacznie do oceny czy oplaca sie kupic karte, a
    nie do formy zatrudnienia.

    > Podbicie kopi PIT-a "za zgodność" też nie wszędzie jest darmowe. Dodaj
    > do tego czas na jazdę do US. Dziękuję, postoję.

    Sugerujesz, ze pracownik banku podpisujacy sie na kopii za zgodnosc pobiera
    oplate? ;) Nie spotkalem sie jeszcze z takim przypadkiem.

    Maciej

  • 14. Data: 2003-04-02 18:26:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <m...@o...pl> wrote in message

    > To dodaj do tego jeszcze zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego o
    niezaleganiu
    > (wymaga tego np. ING Bank Śląski)

    Skoro tak bardzo chcesz otrzymac karte w ING to musisz spelnic ich
    wymagania. Ty wybierasz bank :).

    Maciej

  • 15. Data: 2003-04-02 20:35:45
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 Apr 2003 18:24:38 GMT,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
> [...]
    > przypadkach podobne. Wiec nie narzekaj, ze osoby inne niz zatrudnione na
    Eee, słucham ?
    osoba na etat: składa wniosek + zaswiadczenie o zatrudnieniu (do
    zdbobycia w kadrach) + czasami historię konta.

    osoby na dg: Tutaj fantazja bankowców jest spora. Łącznie z przypadkiem
    kiedy chciano _oryginał_ KPiR, po stanowczyym "nie" łaskiawie bank
    zgodził sie na kopię. Za cały rok.

> [...]
    >
    > Sugerujesz, ze pracownik banku podpisujacy sie na kopii za zgodnosc pobiera
    > oplate? ;) Nie spotkalem sie jeszcze z takim przypadkiem.

    Nie. Urzędnik w US.
    Kurcze. W jakim Ty świecie żyjesz. Ja też tam chcę.

    > Maciej

    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 16. Data: 2003-04-02 21:12:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > osoby na dg: Tutaj fantazja bankowców jest spora. Łącznie z przypadkiem
    > kiedy chciano _oryginał_ KPiR, po stanowczyym "nie" łaskiawie bank

    Faktycznie... jeden przypadek w PKO pozwala wyciagnac wniosek, ze osoba
    prowadzaca DG karty w zadnym banku nie dostanie ;). Coz, jedni staraja sie o
    karty w bankach wymagajacych tak absurdalnych rzeczy, inni ida do banku
    ktory wymaga tylko niezbednych dokumentow.

    > Nie. Urzędnik w US.
    > Kurcze. W jakim Ty świecie żyjesz. Ja też tam chcę.

    Ja po prostu wiem, ze karte mozna uzyskac skladajac wniosek, kopie DO,
    PIT-u, zaplaty podatku lub historie rachunku bankowego. Ty zas opierasz na
    na opowiesciach ktore juz dawno sa nieaktualne, przynajmniej w tych
    normalnych bankach.

    Maciej

  • 17. Data: 2003-04-03 04:47:39
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 Apr 2003 21:12:37 GMT,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
    [..]

> [...]
    > PIT-u, zaplaty podatku lub historie rachunku bankowego. Ty zas opierasz na
    > na opowiesciach ktore juz dawno sa nieaktualne, przynajmniej w tych
    Nie tylko na opowieściach, ale również na swoich doświadczeniach. u jest
    jeszcze gorzej bo ja nawet DG nie prowadzę tylko umowy o dzieło.

    KJ

    --
    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"

  • 18. Data: 2003-04-03 08:52:53
    Od: m...@o...pl

    > Skoro tak bardzo chcesz otrzymac karte w ING to musisz spelnic ich
    > wymagania. Ty wybierasz bank :).

    Oczywiście, masz rację. Ja tylko pokazuję, że nie wszędzie jest tak różowo...

    m23m

    P.S. Ja akurat nie chcę ich karty - w ING wystarczą mi płaskie, a kredytowe mam
    w innych bankach.
    Ale moja żona... Jej podobają się te lwy... ;-)

  • 19. Data: 2003-04-03 15:18:25
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Skoro tak bardzo chcesz otrzymac karte w ING to musisz spelnic ich
    > wymagania. Ty wybierasz bank :).

    PKO BP też każe przynieść stos makulatury.:-(
    Mogą sobie zatrzymać moja KK.:-)
    DC sami za darmo bez proszenia i innych wniosków "w zębach" przynieśli:-)

  • 20. Data: 2003-04-03 15:21:38
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > jakoś nie mogę uwierzyć w ich realność.

    Są na prawdę w 3 rodzajach. Sporo ludzi już je ma.:-)