  • 1. Data: 2003-03-31 21:36:53
    Temat: Bankowosc elektroniczna - literatura do pracy magisterskiej
    Od: "ania" <t...@w...pl>

    Szczególnie tę wiadomość dedykuję Pewnemu Marcinowi z tej grupy, który
    prosił o materiały. Marcin wysyłałam wiadomość 3 razy, za każdym razem nie
    dochodziła.

    1. Departament Systemu Płatniczego NBP, strony NBP
    2. Adamczewski Piotr.: Internet w praktyce biznesu, AE, Poznan, 1998
    3. Chissick Michael, Kelman Alistair.: Electronic commarce: law and
    practice, Sweet - Maxwell, London, 2000
    4. Collin Simon; przel. Korolko-Zipper Malgorzata: Internet w biznesie: nowe
    perspektywy rozwoju, Poltext, Warszawa, 1998
    5. Dickie John.: Internet and Electronic Comerce law in the European Union,
    Hart Publ, Oxford: Portland, Oregon, 1999
    6. Dziuba Dariusz Tadeusz.: Wirtualizacja dzialalnosci gospodarczej w
    poparciu o siec Internet: w strone gospodarki usieciowionej, Katedra
    Cybernetyki i Badan Operacyjnych, Wydzial Nauk, Warszawa, 1999
    7. Kisielnicki Jerzy.: Spoleczne i ekonomiczne przeslanki komputeryzacji,
    PWN,Warszawa 1996
    8. Levinson Jay Conrad, Rubin Charles; przel. Walczak Tadeusz.: Marketing
    partyzancki on-line, PWN Warszawa, 1998
    9. Marciszewski Witold.: Tajniki Internetu, Filomat:Aleph, Warszawa, 1995
    10. Rajca Piotr.: Po prostu Internet Explorer, Helion, Warszawa, 1997
    11. Rosenoer Jonathan, Armstrong Douglas, Gates Russell; przel. Katolik
    Jerzy.:Firma w Internecie: jak z powodzeniem wykorzystac w biznesie
    mozliwosci Internetu, Prószynski i S-ka, Warszawa, 2000
    12 Ruszczyk Zbigniew.: Internet w biznesie, WN-T, Warszawa, 1995
    13. Sokolowski Maciej.: Internet w Polsce, Inwestpol-Consulting, Gdansk,
    cop. 1996
    14. Solvsteen Claus, Johansen Johs.: Szukaj w Internecie: uslugi
    internetowe, efektywne wyszukiwanie, listy dyskusyjne, korzystanie z baz
    danych, Egmont Polska, Warszawa, 1999
    15 Szapiro Tomasz, Ciemiak Robert.: Internet - nowa strategia firmy, Difin,
    Warszawa, 1999
    16. Tauber Daniel, Kienan Brenda, Towers Tarin; przel. Zespól.: Netscape
    Communicator, EXIT, Warszawa, 1998
    17. Van der Leun Gerard, Mandel Thomas.: Netykieta, czyli przykazania dla
    internautów, Mikon, Warszawa, 1998
    18. Wielki Janusz.: Elektroniczny marketing poprzez Internet: reenginoering
    procesu marketingowego, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2000
    19. Skrypty uczelniane nr 2156 .: Bezpieczenstwo sieci komputerowych,
    Wydawnictwo Politechniki Slaskiej, Gliwice, 1999
    20. Sznajder Andrzej.: Marketing wirtualny, Oficyna wydawniza, Kraków, 2000
    21 Raczkiewicz Marcin.: Bezpieczenstwo sieci komputerowych, Wydawnictwo
    Fundacji Postepu Telekomunikacji, Kraków, 1995
    22 Loshin Peter.: Extranet w praktyce, EXIT, Warszawa, 1998
    23. Kisielnicki Jerzy.: Systemy informacyjne biznesu
    24. Arkadiusz Jurkowski "Bankowość elektroniczna" Wyd. NBP, Materiały i
    Studia Zeszyt 125, czerwiec 2001
    25.Anna Maśląg Pieniądz elektroniczny Wyd. NBP, Materiały i Studia Zeszyt
    127. lipiec 2001
    26. Jakub Grzechnik "Bankowość internetowa", Internetowe Centrum Promocji
    Gdańsk 2000
    27 Wojciech Grzegorczyk "Produkty bankowe. Rozwój i sprzedaż", wyd.
    Zarządzanie i finanse 2001
    28. Rafał Janowicz "Rynek kart płatniczych w Polsce na tle rozwiniętych
    rynkó w krajach Unii Europejskiej" Wyd. NBP, Materiały i Studia Zeszyt 116.
    luty 2001
    28. ryszard szewczyk "Bankowa obsługa Firmy........" Oficyna Ekonomiczna
    Krakó 2002

    1. Miesiecznik Bank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lata 2002, 2001
    2. W.L. Jaworski "Bankowosc" Warszawa 2001
    3. Ewa Bogacka- Kisiel "Uslugi i procedury bankowe" Wyd. AE Wroclaw 2000
    4. J. Barta, R. Markiewicz "Internet a prawo" Kraków 1998
    5. Adamczewski P. "Internet w praktyce biznesu" Poznan 1998
    6. Skubisz R. " Internet 2000 - prawo- ekonomia - kkultura" Lubin 2000
    7. Szpringer W. " Polskie regulacje bankowe (perspektywa europejska)",W-wa
    2000

    Ania K.

  • 2. Data: 2003-03-31 23:09:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ania wrote:
    > Szczególnie tę wiadomość dedykuję Pewnemu Marcinowi z tej grupy,
    > który prosił o materiały. Marcin wysyłałam wiadomość 3 razy, za
    > każdym razem nie dochodziła.

    Z doswiadczenia - informacje zawarte w publikacjach sprzed 2000 roku
    (zwlaszcza polskie) mają wartosco co najwyzej historyczna.

  • 3. Data: 2003-04-01 07:43:41
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    napisał w wiadomości news:b6ahod$bs8$1@news.onet.pl...
    > Z doswiadczenia - informacje zawarte w publikacjach sprzed 2000 roku
    > (zwlaszcza polskie) mają wartosco co najwyzej historyczna.

    I dlatego lepiej korzystac z artykulow niz z ksiazek jako i ja robie :)
    Np. z Twoich artykulow :)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-04-01 08:33:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kazimierz wrote:
    > I dlatego lepiej korzystac z artykulow niz z ksiazek jako i ja
    > robie :) Np. z Twoich artykulow :)

    ;) a ja wlasnie oddalem do Drektora Finansowego (taka gazetka wydawana
    przez www.wip.pl) artykul o Corporate Bankingu :D

  • 5. Data: 2003-04-01 09:28:42
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    napisał w wiadomości news:b6biq1$1n6$1@news.onet.pl...
    > ;) a ja wlasnie oddalem do Drektora Finansowego (taka gazetka wydawana
    > przez www.wip.pl) artykul o Corporate Bankingu :D

    To akurat mi sie nie przyda, ale za artykul o historii Inteligo masz moja
    dozgonna wdziecznosc :)

    Bo Inteligo nie jest zbyt skore do udzielania jakichkolwiek informacji:

    > Witamy
    > Wszystkie informacje jakie mozemy udostepnic znajduja się an naszej
    stronie
    > www.inteligo.pl
    > Pozdrawiamy
    > Zespół Inteligo

    A jak wiadomo jest tam multum informacji ;)

  • 6. Data: 2003-04-01 18:53:57
    Od: "ania" <t...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:b6ahod$bs8$1@news.onet.pl...
    > Z doswiadczenia - informacje zawarte w publikacjach sprzed 2000 roku
    > (zwlaszcza polskie) mają wartosco co najwyzej historyczna.

    Ale o historii też warto wspomnieć. A nowych danych dobrze jest szukać w :
    1. www.pentor.pl
    2. www.nbp.pl lub(com.pl) Departament Systemu Płatniczego - Raport dla UE
    "System płatniczy w Polsce" z października 2002
    3. strony internetowe banków

    Jeżeli macie jakąś aktualną literaturę, to też możecie przesłać, przyda się
    nie tylko mi.
    Ania