  • 1. Data: 2003-04-01 07:49:31
    Temat: Wejscie smoka (?)
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    28.03.2003 - Biuletyn Bankowy

    Rozmowa z Andrzejem Podsiadło, prezesem Zarządu PKO BP

    PKO BP planuje w krótkim czasie zająć pozycję lidera na rynku kart
    kredytowych, które staną się częścią naszej oferty. Planujemy wydanie w tym
    roku 200 tysięcy kart i wyprzedzenie w tej konkurencji dotychczasowego
    przodownika - Citibank, oferując klientom małe opłaty i niższe
    oprocentowanie pozyskiwanego w ten sposób kredytu.

    No, no, jak sie ma tysiace placowek i miliony RORow to mozna planowac z
    rozmachem...;-)
    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 2. Data: 2003-04-01 08:20:12
    Temat: Re: Wejscie smoka (?)
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Slawek Kos wrote:
> [...]
    > dotychczasowego przodownika - Citibank, oferując klientom małe opłaty
    > i niższe oprocentowanie pozyskiwanego w ten sposób kredytu.

    nadejda czasy gdy banki beda dawac kredytowki za darmo albo jeszcze beda
    dawac bonusy za korzystanie z ich kart, zobaczycie...

    D.

  • 3. Data: 2003-04-01 08:41:31
    Od: "Marek J" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nadejda czasy gdy banki beda dawac kredytowki za darmo albo jeszcze beda
    > dawac bonusy za korzystanie z ich kart, zobaczycie...

    Już nadeszły:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2228
    Na razie dla najdroższych kart, ale zawsze jest to pierwsza jaskółka

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2003-04-01 09:24:33
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dave wrote:
    [...]

    > nadejda czasy gdy banki beda dawac kredytowki za darmo albo jeszcze beda
    > dawac bonusy za korzystanie z ich kart, zobaczycie...

    O ile nie zmienią wymagań co do magicznego "zaświadczenia o
    zatrudnieniu" to mogą sobie dawać.
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 5. Data: 2003-04-01 17:07:00
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"

> [...]
    > oprocentowanie pozyskiwanego w ten sposób kredytu.
    >
    > No, no, jak sie ma tysiace placowek i miliony RORow to mozna planowac z

    Jako klient detaliczny miałem przez siedem lat do czynienia z PBK kierowanym
    przez pana Podsiadło. Muszę powiedzieć że z planowania to zawsze był niezły.
    Z realizacją to już było różnie. Np. latami zapowiadał dostęp inetowy dla
    klientów detalicznych, co się wydarzyło dopiero po wchłonięciu przez BPH.

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2003-04-01 17:33:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > O ile nie zmienią wymagań co do magicznego "zaświadczenia o
    > zatrudnieniu" to mogą sobie dawać.

    A co to jest? KK mozna uzyskac prowadzac DG, wynajmowac nieruchomosci lub
    byc rentierem. Wtedy takiego zaswiadczenia sie nie przedstawia. Warunki
    dochodowe oczywiscie spelnic trzeba :).

    Maciej

  • 7. Data: 2003-04-01 20:38:53
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 01 Apr 2003 17:33:51 GMT,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
> [...]
    >>

    > A co to jest? KK mozna uzyskac prowadzac DG, wynajmowac nieruchomosci lub
    > byc rentierem. Wtedy takiego zaswiadczenia sie nie przedstawia. Warunki

    Tylko porównaj ile papierków musi złożyć człowiek prowadzący np. DG, czy
    umowy o dzieło (i koszt ich uzyskania!!) a człowiek mający UoPnCN

    KJ

    --
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 8. Data: 2003-04-01 21:09:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Tylko porównaj ile papierków musi złożyć człowiek prowadzący np. DG, czy
    > umowy o dzieło (i koszt ich uzyskania!!) a człowiek mający UoPnCN

    Ile? Przy umowach o dzielo pewnie kopie umow [koszty zerowe], historia
    rachunku bankowego [to w zaleznosci od banku, jak masz rachunek w tym w
    ktorym ubiegasz sie o karte to 0] + ew. kopia jakiejs faktury za telefon.
    No, i zdjecie jesli bank wydaje karte ze zdjeciem. Przy DG zamiast kopii
    umow bedzie to kopia dokumentu na podstawie ktorego jest prowadzona, moze
    jakies kopie PIT'ow. Mysle, ze koszt wykonania kilku kopii nie jest taki
    wnowu wielki, a zapewne bezplatnie je zrobia w banku :).

    Maciej

  • 9. Data: 2003-04-02 05:51:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klientów detalicznych, co się wydarzyło dopiero po wchłonięciu przez BPH.

    Tylko, ze te karty juz sa w ofercie banku, nie w planach...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2003-04-02 07:26:11
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > kopii nie jest taki wnowu wielki, a zapewne  bezplatnie je zrobia w banku :).

    To dodaj do tego jeszcze zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu
    (wymaga tego np. ING Bank Śląski)

    m23m