    From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wejscie smoka (?)
    Date: Tue, 1 Apr 2003 19:07:00 +0200

    Użytkownik "Slawek Kos"

    > Rozmowa z Andrzejem Podsiadło, prezesem Zarządu PKO BP
    >
    > PKO BP planuje w krótkim czasie zająć pozycję lidera na rynku kart
    > kredytowych, które staną się częścią naszej oferty. Planujemy wydanie w
    tym
    > roku 200 tysięcy kart i wyprzedzenie w tej konkurencji dotychczasowego
    > przodownika - Citibank, oferując klientom małe opłaty i niższe
    > oprocentowanie pozyskiwanego w ten sposób kredytu.
    >
    > No, no, jak sie ma tysiace placowek i miliony RORow to mozna planowac z
    > rozmachem...;-)

    Jako klient detaliczny miałem przez siedem lat do czynienia z PBK kierowanym
    przez pana Podsiadło. Muszę powiedzieć że z planowania to zawsze był niezły.
    Z realizacją to już było różnie. Np. latami zapowiadał dostęp inetowy dla
    klientów detalicznych, co się wydarzyło dopiero po wchłonięciu przez BPH.

    Bogdan B.