  • 1. Data: 2004-11-02 08:14:50
    Temat: Weekendowy przelew
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów.
    Czy zdarzylo sie wam wykonywac przelew w weekend? Mi tak, ostatnio.
    Otóz przelew wyslany z Lukas Banku ok. godz. 8.00 w piątek (29.10) jeszcze
    nie dotarł do mBanku. A mamy 2 listopada godz. 9.00. Czy ktos wie jaką drogę
    taki przelew pokonuje, tzn. jaka instytucja nadzoruje przelew między
    bankami. Pani z mBanku powiedziała mi ze przelewy sa dokonywane tylko w dni
    robocze. Czy mozna podejrzewac instytucje nadzorująca przelewy o celowe
    opóźnienie. W końcu gotówka przelezała u nich 3 dni (od 30 października -
    sobota, do 1 listopada - poniedziałek).
    No cóz. czekam nadal na nadejście przelewu do mBanku.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-11-02 08:17:31
    Temat: Re: Weekendowy przelew
    Od: "kósimież" <a...@N...wp.pl>

    > Czy zdarzylo sie wam wykonywac przelew w weekend? Mi tak, ostatnio.

    POdaj ich do sądu o odsetki.

  • 3. Data: 2004-11-02 08:17:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy zdarzylo sie wam wykonywac przelew w weekend?

    Tak ale tylko wewnętrzne :-D

> [...]
    > poniedziałek).
    > No cóz. czekam nadal na nadejście przelewu do mBanku.

    Rozliczeniami zajmuje się KIR, a pani z mbanku Cie nie okłamała - przelewy
    międzybankowe realizowane są w dni robocze. Twój przelew pojawi się w mbanku
    dzisiaj (pewnie po 12). Nikt nic celowo nie opóźniał.

  • 4. Data: 2004-11-02 08:18:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kósimież <a...@N...wp.pl> wrote:
    > POdaj ich do sądu o odsetki.

    No -a gdzie usmieszek - bo myslalem, ze ty tak serio? :D
    A co do pytania - poczytaj w umowie rachunku jak to jest z przelewami
    weekendowymi.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 5. Data: 2004-11-02 08:21:33
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    A jak wszystko odbylo sie w "swietle prawa"? Moze nie mam podstaw:(( Dlatego
    pytam jaka jest procedura weekendowych przelewow.

  • 6. Data: 2004-11-02 08:23:47
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    Kogo pozwać do sądu?
    Lukas Bank, mBank czy ową tajemniczą instytucje odpowiedzialną za przelewy
    międzybankowe?

  • 7. Data: 2004-11-02 08:28:18
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cm7flp$1fe$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz js18 napisał:

> [...]
    > października - sobota, do 1 listopada - poniedziałek).
    > No cóz. czekam nadal na nadejście przelewu do mBanku.

    http://www.ebanki.pl/zasoby/kir.html
    +
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    11,1#174

    "W jakich godzinach odbywają się sesje wychodzące i przychodzące Elixiru?
    W mBanku transakcje międzybankowe odbywają się wg systemu Elixir w
    następujących godzinach:

    Godziny wysyłki:

    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    Godziny otrzymania:

    12:00 - sesja KIR
    15:00 - sesja KIR
    19:00 - sesja KIR

    Przelewy zewnętrzne, które zostały złożone w dniu wolnym od pracy,
    realizowane są w najbliższym dniu roboczym. Przelewy wewnętrzne między
    eKONTEM i eMAX realizowane są w czasie rzeczywistym."

    Co nie oznacza ze w sytuacji idealnej przelew nie powinien byc u ciebie.
    --
    S pozdravem,
    August

  • 8. Data: 2004-11-02 09:17:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "js18" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Szanownych Grupowiczów.
    > Czy zdarzylo sie wam wykonywac przelew w weekend? Mi tak, ostatnio.
    > Otóz przelew wyslany z Lukas Banku ok. godz. 8.00 w piątek (29.10) jeszcze

    Co to znaczy "wyslany"?
    Sam wysylales? Jestes pracownikiem tego banku?
    Byles w placowce o tej godzinie czy zleciles przez internet?

    > nie dotarł do mBanku. A mamy 2 listopada godz. 9.00. Czy ktos wie jaką
    drogę
    > taki przelew pokonuje

    Tutaj to pewnie wszyscy wiedza...;-)
    Na pierwszy rzut oka powinien sie zalapac na II sesje KIR i dotrzec w mBanku
    na konto ok. 17ej.
    Skoro nie dotarl to oczekuj go dzisiaj po 12ej.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2004-11-02 09:25:46
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^

    > Rozliczeniami zajmuje się KIR, a pani z mbanku Cie nie okłamała -
    > przelewy międzybankowe realizowane są w dni robocze.

    Piątek o ósmej rano chyba ten warunek spełnia?

    > Twój przelew pojawi się w mbanku dzisiaj (pewnie po 12).

    A może jutro. A może...

    > Nikt nic celowo nie opóźniał.

    _Celowo_ to może nie, ale na pewno przelew mógł był się pojawić na
    koncie w piątek.

    MJ
    PS. A w ogóle nie narzekać, na tzw. Zachodzie~ to trwa jeszcze dłużej.

  • 10. Data: 2004-11-02 09:30:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Piątek o ósmej rano chyba ten warunek spełnia?

    Spełnia - czy ja napisałam, że nie spełnia?

    > A może jutro. A może...

    Skoro nie pojawił się w piątek, to jego pojawienie się dzisiaj nie jest
    chyba niczym niezwykłym?