    From: "August" <@www.augustowski.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Weekendowy przelew
    Date: Tue, 2 Nov 2004 09:28:18 +0100

    W artykule news:cm7flp$1fe$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz js18 napisał:

    > Czy zdarzylo sie wam wykonywac przelew w weekend? Mi tak, ostatnio.
    > Otóz przelew wyslany z Lukas Banku ok. godz. 8.00 w piątek (29.10) jeszcze
    > nie dotarł do mBanku. A mamy 2 listopada godz. 9.00. Czy ktos wie jaką
    > drogę taki przelew pokonuje, tzn. jaka instytucja nadzoruje przelew między
    > bankami. Pani z mBanku powiedziała mi ze przelewy sa dokonywane tylko w
    > dni robocze. Czy mozna podejrzewac instytucje nadzorująca przelewy o
    > celowe opóźnienie. W końcu gotówka przelezała u nich 3 dni (od 30
    > października - sobota, do 1 listopada - poniedziałek).
> [...]

    http://www.ebanki.pl/zasoby/kir.html
    +
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    11,1#174

    "W jakich godzinach odbywają się sesje wychodzące i przychodzące Elixiru?
    W mBanku transakcje międzybankowe odbywają się wg systemu Elixir w
    następujących godzinach:

    Godziny wysyłki:

    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    Godziny otrzymania:

    12:00 - sesja KIR
    15:00 - sesja KIR
    19:00 - sesja KIR

    Przelewy zewnętrzne, które zostały złożone w dniu wolnym od pracy,
    realizowane są w najbliższym dniu roboczym. Przelewy wewnętrzne między
    eKONTEM i eMAX realizowane są w czasie rzeczywistym."

    Co nie oznacza ze w sytuacji idealnej przelew nie powinien byc u ciebie.
    --
    S pozdravem,
    August