    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WYPUKŁA KARTA DLA STUDENTA
    Date: 19 Apr 2002 23:52:43 +0200

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> writes:

    > MC w Pekao SA nie dostane? przeciez oni oferuja obydwie karty MC i Visa.
    > MC chyba anwet jest teraz w promocji za darmo (karta z Pele'm)

    A bo ja myslalem o karcie dla osoby bez stalych dochodow... Wtedy
    tylko debetowa Visa Classic.

    Akurat w ofercie dla studentow sa rzeczywiscie karty charge - Eurocard
    i Visa Concerto. No to mozesz taka miec. Ale za darmo to chyba nie...

    A ktora - to zalezy od tego, gdzie bedziesz ta karta placic. Jesli w
    dolarach, to raczej Visa, jesli w euro, to raczej MC...

    MJ