  • Data: 2002-04-20 19:05:32
    Temat: Re: WYPUKŁA KARTA DLA STUDENTA
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnac3057.dia.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

    > No tak jak sie ma Eurokonto WWW to otrzymujesz zarowno Eurokarte MC oraz
    > VC za darmo (promocja)Ja sie tylko zastanawiam ktora wziasc, ktora bedzie
    > uniwersalna, niezawodna.

    no tak, a jakbym tak chcial sobie do kolekcji wziac MC Shell'a i zalozylbym
    sobie konto via internet wpisujac tam dane o zatrudnieniu i dochodach
    (jestem poszukujacym pracy absolwentem, co niewykluczone zmieni sie w
    przyszlym tygodniu) i po 2 miesiacach zamknal konto (bo mnie zupelnie ten
    bank nie kreci), to wydaliby bez problemow karte?
    jakby wygladala cala tak operacja uwzgledniajac wszystkie koszty? otwarcie,
    prowadzenie, karta, zastrzezenie (bo przeciez zachowalbym ja sobie)?

    pzdr.

    p.