  • Data: 2002-04-20 15:00:34
    Temat: Re: WYPUKŁA KARTA DLA STUDENTA
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <3...@p...gazeta.pl>, bromden wrote:

    > albo eurokonto www (i zdaje sie vip takze),
    > za darmo wtedy sa: eurokarta i shell/pekao,

    No tak jak sie ma Eurokonto WWW to otrzymujesz zarowno Eurokarte MC oraz
    VC za darmo (promocja)Ja sie tylko zastanawiam ktora wziasc, ktora bedzie
    uniwersalna, niezawodna.

    Co do promocji to:

    PROMOCJA MUNDIALOWA

    Treść

    Szanowni Państwo,

    Cieszymy się, że wybrali Państwo Bank Pekao SA i rachunek
    Eurokonto www. Pragniemy zachęcić Państwa do udziału w
    "Promocji Mundialowej" oraz promocji "Płać kartami MasterCard",
    które przygotowaliśmy z okazji nadchodzących Mistrzostw Świata
    w piłce nożnej

    Składając wniosek o wydanie karty systemu MasterCard przed
    końcem kwietnia 2002 można wziąć udział w losowaniu 35
    wyjazdów na mecze polskiej reprezentacji do Korei i Japonii, w
    terminie późniejszym prezentów związanych z Mistrzostwami
    Świata.
    Promocja będzie trwała od 5 kwietnia do 30 czerwca 2002.

    Podstawą uczestnictwa w promocji jest złożenie w ww. okresie:
    - wniosku o wydanie karty charge funkcjonującej w systemie
    MasterCard.
    Wnioski o wydanie kart: Pekao/Shell, Złotej Pekao/Shell, Złotej
    Eurokarty są dostępne w Oddziałach Banku. W przypadku karty
    World Cup MasterCard(*) posiadacze Eurokonta www mogą
    złożyć wniosek po zalogowaniu na rachunek - należy wypełnić
    wniosek o wydanie Eurokarty.
    W przypadku wnioskowania o kartę World Cup za pośrednictwem
    Telepekao 24, wystarczy w poczcie wewnętrznej przesłać
    informację o wyrażeniu zgody na wzięcie udziału w promocji kart
    systemu MasterCard z tytułem "Karty - promocja".

    Ponadto, szansę na wygraną w promocji zwiększy:
    - zawarcie umowy rachunku lokaty terminowej w złotych na
    minimum 3 miesiące w kwocie nie mniejszej niż 3000 PLN.
    Każdy wniosek złożony o wydanie karty to jeden kupon
    promocyjny a każde ulokowane 3000 PLN to dodatkowy kupon
    promocyjny.

    W ramach "Promocji Mundialowej" ustalono obniżki cenowe na
    poszczególne karty organizacji MasterCard:

    - Karta Pekao/Shell 0 PLN
    =====

    - Złota Karta Pekao/Shell bez pakietu 85 PLN
    - Złota Karta Pekao/Shell z pakietem 200 PLN

    - World Cup MasterCard (*) 0 PLN
    =====

    - Złota Eurokarta bez pakietu 60 PLN
    - Złota Eurokarta z Pakietem 190 PLN

    *Eurokarta z nowym wizerunkiem legendarnego piłkarza Pele
    wydana na okoliczność Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej

    Powyższe ceny są cenami promocyjnymi dotyczącymi pierwszego
    roku użytkowania karty, natomiast w przyszłym roku za karty
    pobrane zostaną opłaty wynikające ze stawek, które są określone
    w "Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów detalicznych".

    Osoby będące posiadaczami jednej z kart MasterCard
    zapraszamy do udziału w loterii "Płać kartami MasterCard". Dwie
    transakcje bezgotówkowe dokonane kartą MasterCard w kwocie
    minimum 100 PLN każda, to jedno zgłoszenie udziału w loterii, w
    ramach której zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody m.in.
    odtwarzacze video, radioodbiorniki wielkości karty kredytowej, piłki
    oraz koszulki z podpisami piłkarzy.

    W "Promocji Mundialowej" mogą wziąć udział również Państwa
    znajomi, którzy otworzą rachunek Eurokonto www w Telepekao 24
    i wypełnią wniosek o wydanie karty MasterCard.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do
    odwiedzenia naszej strony -
    http://www.pekao.com.pl/telepekao5.xml?/sid=65/lang=
    PL

    W przypadku wątpliwości fachową pomocą służą nasi konsultanci
    pod numerem 0801 365 365. Informacje są dostępne również w
    placówkach naszego Banku.
    Zapraszamy do skorzystania z oferty.

    Centrum Bankowości Elektronicznej
    TELEPEKAO 24