  • Data: 2002-02-13 16:56:30
    Temat: Re: WBK - nie wykonują zleceń
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś może mi powiedzieć, jak taka reklamacja powinna wyglądać i
    > gdzie ją kierować (oddział, centrala etc)?

    Kochane WBK dziala z niejakim opoznieniem.
    Ja wlansie dostalem informacje, na maila ktorego pisalem ho ho ho albo
    dluzej ze nie dziala mi podglad operacji.
    Poradzono mi abym zadzwonil na infolinie i poinformowal o problemie -
    jednoczesnie ku mojemu zdziwieniu 2 ostatnie operacje.. daja sie juz
    podejrzec - calkiem ladnie to rozwiazali.

    Co do pytania - oddzial raczej nic nie zrobi - bedzie dzwonil do
    informatykow w centrali...