  • 11. Data: 2002-10-04 09:21:08
    Temat: Re: W nawiązaniu do MBank ...
    Od: "Grupa M" <g...@o...pl>

    Dracor nie uwazam bym sie osmieszal. W przeciwienstwie do innych wypowiedzi
    w tym przede wszystkim Twoich.

    I czlowieku jedna prosba - nie pisz o sobie w drugiej osobie bo to Ty sie
    osmieszasz.

    Nie mam czasu odpowiadac na bzdurne zarzuty, ktore niczemu nie sluza.

    Żegnam!!

> [...]
    Uważam,

  • 12. Data: 2002-10-04 09:41:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > I Was prosze o to samo. Nie piszcie więcej takich bredni bo to sie
    smieszne
    > robi:))

    No dobrze, ale o co w takim razie Ci chodzi?
    Popisales sie znajomoscia iscie niezrozumialego dla mnie jezyka ;) i co z
    tego konkretnie wynika? Przeciez po to sa ludzie tacy jak ty (hmmm objela
    cie redukcja? - BPH? ;), zeby utrudniac przerozne zabezpieczenia systemowa.

    Co do naglasniania faktow itp - piszesz na zasadzie - faceci w czerni sa,
    ale rzad sie nie przyzna do tego.
    Dziwnym trafem wiadomosci o wycieku informacji, kont, okradzeniu banku itp.
    jakos sie przedostaja do wiadomosci opinii pubicznej - banki upadaja...
    50-60% twoje - daje do zrozumienia, ze kradziesz kasy z mBanku jest nagminne
    ;)

    P.S. A jak oceniasz zatem inne systemy - np. banku w ktorym pracowales? :)

  • 13. Data: 2002-10-04 09:41:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Oct 04, 2002 at 11:41:34AM +0200, AMRA wrote:

> [...]
    > cie redukcja? - BPH? ;), zeby utrudniac przerozne zabezpieczenia systemowa.

    Moze BRE?

    > P.S. A jak oceniasz zatem inne systemy - np. banku w ktorym pracowales? :)

    Moze wlasnie napisal? ;-)

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-10-04 09:42:03
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "Grupa M" <g...@o...pl> wrote in message news:anjmkp$iqm$1@news.onet.pl...
    > Dracor nie uwazam bym sie osmieszal. W przeciwienstwie do innych wypowiedzi
    > w tym przede wszystkim Twoich.
    Jasne, nie ma sprawy, dla Ciebie wszystko.

    > I czlowieku jedna prosba - nie pisz o sobie w drugiej osobie bo to Ty sie
    > osmieszasz.
    Pzeprassssam, aleeeee ooooo so choziiii ????

    > Nie mam czasu odpowiadac na bzdurne zarzuty, ktore niczemu nie sluza.
    Jakie bzdurne zarzuty ???? Wszyscy na grupie sa ciekawi, jak wyliczyles
    poprostu te 50-60% bezpieczenstwa. A ty nigdy nie odpowiadales na temat,
    i to raczej Ty wyrywales z kontekstu wypowiedzi innych.

    > Żegnam!!
    No troche szkoda, bo bardzo chetnie bym sie jednak dowiedzial jakimi metodami
    oszacowales to bezpieczenstwo.

    P.S.
    A tak na marginesie to kolega slyszal o netykiecie, a wszczegolnosci o
    odpowidaniu
    na posty pod tekstem a nie na poczatku.

    Pozdrawiam Dracor.

  • 15. Data: 2002-10-04 09:49:55
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    Grupa M wrote:
    [...]
> [...]
    > pobrane i udostępnione poprzez mechanizmy supro-przewodów. Mam
    > kontynuować ? Uważam, iż nie jest to potrzebne.

    To są konkrety? To jest bełkot. Te zdania nie mają sensu,
    jak nie przymierzając twory z popularnego niegdyś "generatora
    przemówień na konferencję".

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 16. Data: 2002-10-04 09:58:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Moze wlasnie napisal? ;-)

    hi hi hi - i teraz taka zemsta zwolnionego pracownika ? ;)

  • 17. Data: 2002-10-04 10:00:24
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> wrote in message

    > To są konkrety? To jest bełkot. Te zdania nie mają sensu,
    > jak nie przymierzając twory z popularnego niegdyś "generatora
    > przemówień na konferencję".

    Eeeeee tam, moze to wynika z Twojej niewiedzy ;-))

    Pozdrawiam Dracor.

  • 18. Data: 2002-10-04 10:06:36
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> wrote in message

    > Eeeeee tam, moze to wynika z Twojej niewiedzy ;-))

    Może tak, ale co do tożsamości przedpiszcy. Po przeczytaniu tego bełkotu coś mi
    się wydaje, że to kolejne wcielenie Experta (dla niezorientowanych polecam
    pl.misc.telefonia). Styl się zgadza.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2002-10-04 10:12:41
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    <g...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Może tak, <ciach>

    Spokojnie, zwroc uwage na "buzki" na koncu mojego poprzedniego
    posta :-))

    Pozdrawiam Dracor.

  • 20. Data: 2002-10-04 10:16:52
    Od: g...@p...gazeta.pl