  • 1. Data: 2002-10-03 12:30:26
    Temat: Konto firmowe
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    Hej,

    Zamierzam otworzyć konto w ramach prowadzonej działalnosci gospodarczej. czy
    ktoś interesował się już tematem w którym banku najkorzystniej byłoby
    otworzyć konto? Chodzi mi o bank w którym prowizja za prowadzenie rachunku
    będzie jak najniższa, przelewy do ZUS i US jak najtańsze a także możliwość
    obsługi konta przez internet. Szczerze powiedziawszy przejrzałam już
    kilkanaście tabel prowizyjnych różnych banków i jak na razie nie ma nic co
    by mnie zadowalało.
    Moje wymagania są niewielkie - na razie konto będzie potrzebne tylko do
    przelewania składek do ZUS - dlatego też ważne aby jego obsługa kosztowała
    jak najmniej.

    Jeśli ktoś mógłby polecić jakiś niedrogi bank - poproszę o radę.
    Dzięki z góry