  • 1. Data: 2002-10-03 10:54:21
    Temat: Banki a pl.biznes.banki
    Od: "Joogi" <N...@w...pl>

    Czy jakiś bank w Polsce interesuje się opiniami swoich klientów i oficjalnie
    "udziela się" na tej liście...
    Czytałem ostatnio że takie dbanie o PR. to w cywilizowanych krajach
    normalka... jak jest u nas ?

    Czy klient detaliczny obchodzi nasze banki czy jest tylko "obowiązkiem
    statutowym" ?

    Ciekawy jestem waszych opinii ...

    --
    pozdrawiam
    Joogi

  • 2. Data: 2002-10-03 11:12:28
    Temat: Re: Banki a pl.biznes.banki
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    cywilizowanych krajach
    > normalka... jak jest u nas ?

    U nas tez.
    Swgo czasu udzialela sie i to bardzo S. Luczak z Pekao SA oraz Pani z Lukasa
    (o ile dobrze pamietam - ale to jeszcze nie moje czasy wtedy byly).

    A liste monitoruje wiekszosc bankow, zeby nie wspomniec o BZ WBK, mBanku,
    Multibanku, Lukasa BPH PBK, Citi, Inteligo, KB i paru innych.
    Czasami wpadaja jak w przypadku Fortisa jak ich obsmaruja w prasie ;)))

    Co ciekawe - bankowcy nie udzielaja sie jawnie, tylko dzialaja z kont
    prywatnych, co wiecej specjalnie sie lacza z innych miejsc niz bank ;)

    Taka strategia....

  • 3. Data: 2002-10-03 12:43:24
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 3 Oct 2002 13:12:28 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >cywilizowanych krajach
    >
    >U nas tez.
    >Swgo czasu udzialela sie i to bardzo S. Luczak z Pekao SA oraz Pani z Lukasa
    >(o ile dobrze pamietam - ale to jeszcze nie moje czasy wtedy byly).

    Zostali niestety stąd przegonieni.

    >A liste monitoruje wiekszosc bankow, zeby nie wspomniec o BZ WBK, mBanku,
    >Multibanku, Lukasa BPH PBK, Citi, Inteligo, KB i paru innych.
    >Czasami wpadaja jak w przypadku Fortisa jak ich obsmaruja w prasie ;)))

    Pewnie sobie poczytują, ale chyba bardziej z ciekawości niz służbowego
    obowiązku.

    >Co ciekawe - bankowcy nie udzielaja sie jawnie, tylko dzialaja z kont
    >prywatnych, co wiecej specjalnie sie lacza z innych miejsc niz bank ;)
    >
    >Taka strategia....

    Bo jakby się przyznali to zaraz ich ktoś napadnie.
    A tak naprawdę to jakiż to biedny człowiek przekładający papiery w
    banku, albo obsługujacy komputery może mieć wpływ na politykę banku?

    Z drugiej strony jak wypaplają za dużo, mogą stracić pracę - lepiej
    więc siedziec cicho.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > Z drugiej strony jak wypaplają za dużo, mogą stracić pracę - lepiej
    > więc siedziec cicho.

    Ale ja pisalem o centralach banku, a nie tylko o pracownkach frontowych :)

  • 5. Data: 2002-10-03 15:55:22
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    >Ale ja pisalem o centralach banku, a nie tylko o pracownkach frontowych :)

    a to w centralach nie mozna stracic pracy?:) przeciez centrala to nie tylko
    kierownictwo...

  • 6. Data: 2002-10-03 16:09:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a to w centralach nie mozna stracic pracy?:) przeciez centrala to nie
    tylko
    > kierownictwo...

    Uh.
    Pisalem o osobach _wladnych_ cos zmienic, cos przekazac wyzej :)

  • 7. Data: 2002-10-03 17:25:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiolek"
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu
    .org> napisał w wiadomości

    > Pewnie sobie poczytują, ale chyba bardziej z ciekawości niz służbowego
    > obowiązku.

    Mysle, ze czasami jedno i drugie mozna pogodzic ;). Kojarze kilka osob na
    liscie z pewnymi bankami, ilu jest tylko czytajacych to trudno powiedziec.

    Maciej

  • 8. Data: 2002-10-10 08:02:52
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Co ciekawe - bankowcy nie udzielaja sie jawnie, tylko dzialaja z kont
    > prywatnych, co wiecej specjalnie sie lacza z innych miejsc niz bank ;)
    >
    > Taka strategia....

    Czy w zwiazku z tym ich czytaniem zobserwowales znaczne zmiany w
    dzialaniach bankow?

    Karol