  • 21. Data: 2004-08-16 12:08:30
    Temat: Nie tylko w mBanku okazuje się ...
    Od: benek <b...@o...pl>

    Dowiedzialem się że podobny typ przelewów jest też w innych bankach
    internetowych, nie jest to cecha więc tylko mBanku ale inni dają
    możliwość tworzenia listy odbiorców z których można pobierać dane do
    zwykłych przelewów i w ten sposób ominąć możliwość wykonania przelewu
    bez kodu bez wklepywania za każdym razem danych odbiorcy od początku.

    Ben

  • 22. Data: 2004-08-16 12:17:18
    Temat: Re: W mBanku można wyczyścić konto nie mając listy kodów jednorazowych
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Zawsze mozesz tez ustanowic polecenie zaplaty z TPSA i innymi wielkimi
    > uslugodawcami - i po klopocie.

    Uhhhhhhh.... Amra, uważaj. Stwierdzenie 'możesz ustanowić polecenie
    zapłaty z TPSA - i po kłopocie' jest co najmniej ryzykowne.

    Acz natura kłopotu się zmienia.

  • 23. Data: 2004-08-16 12:42:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> wrote:
    > Uhhhhhhh.... Amra, uważaj. Stwierdzenie 'możesz ustanowić polecenie
    > zapłaty z TPSA - i po kłopocie' jest co najmniej ryzykowne.
    >
    > Acz natura kłopotu się zmienia.

    Tak? W jaki sposob? Jak cis nie gra - odwoluje PZ i kase mam od razu na
    koncie. I przelewam tyle ile uwazam, ze trzeba..

    http://www.PRnews.pl

  • 24. Data: 2004-08-16 12:54:39
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Tak? W jaki sposob? Jak cis nie gra - odwoluje PZ i kase mam od razu na
    > koncie. I przelewam tyle ile uwazam, ze trzeba..

    Wcale nie tak dawno przetaczały się przez tą listę opisy czyichś
    przebojów z PZ w wykonaniu TPSA. I nie, nie chodzi o to że Ci ściągną
    niepotrzebnie. Chodziło o to że zapominali ściągać a potem chcieli
    wyłączać telefon...

  • 25. Data: 2004-08-16 14:17:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> writes:

    > przebojów z PZ w wykonaniu TPSA. I nie, nie chodzi o to że Ci ściągną
    > niepotrzebnie. Chodziło o to że zapominali ściągać a potem chcieli
    > wyłączać telefon...

    Oczywiscie nie powinni "zapomniec". Ale jesli ktos "nie zauwazyl", ze
    nie ma zaplacone za telefon, to troche jego winy w tym tez jest...

    MJ

  • 26. Data: 2004-08-16 14:20:56
    Od: benek <b...@o...pl>

    Marcin Kasperski wrote:

    > W inteligo masz taki wybór. Chcesz bez tana - robisz płatność. Chcesz
    > z tanem - definiujesz odbiorcę.
    A w mBanku nie ma możliwości definiowaia odbiorcy, ale wystarczyłaby
    opcja w zdefiniowanym przelewie taki check-box "wymaga potwierdzenia
    kodem" i po kłopocie, to nie jest trudne do realizacji a byłoby lepsze.
    Ale nie sądzę żeby to zrobili dla kilku klientów skoro kilkuset tysiącom
    taka dziurka w zabezpieczeniach nie przeszkadza .
    Ben

  • 27. Data: 2004-08-16 14:21:36
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    GideoN napisał(a):

    > jak dla mnie w porownaniu z karta kodow w Inteligo to gowniany, az sie
    > boje ze mi zaniknie gdzies przy najblizszej okazji

    Za to ta karta z Inteligo po 2 dniach noszenia razem z dokumentami
    obkleiła mi cały portfel a warstwa "chroniąca przed odczytem" cała zeszła.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 28. Data: 2004-08-16 14:38:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Mon, 16 Aug 2004 13:08:15 +0200, benek <b...@o...pl> wrote:

    >Chyba sobie żartujesz, to nie miałeś chyba do czynienia z np. TPSA,
    >spróbuj tam uzyskać w ciągu trzech miesięcy właściwą korektę
    >zchrzanionej przez nich faktury a co dopiero zwrot nadpłaty ...

    To nie definiuj przelewu do TPSA. Przelewy zdefiniowane definiuj tylko
    do zaufanych kontahentów.
    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2004-08-16 16:59:57
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michal Jankowski wrote:
    > Oczywiscie nie powinni "zapomniec". Ale jesli ktos "nie zauwazyl", ze
    > nie ma zaplacone za telefon, to troche jego winy w tym tez jest...

    IMHO po to jest PZ, żeby nie musieć uważać.
    Np. ja ostatni rachunek z Tele2 miałem w październiku i wcale nie uważam, że
    powinienem do nich dzwonić i się upominać ;-)

    Bogdan B.

  • 30. Data: 2004-08-16 17:02:01
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    benek wrote:
> [...]
    > lepsze. Ale nie sądzę żeby to zrobili dla kilku klientów skoro
    > kilkuset tysiącom taka dziurka w zabezpieczeniach nie przeszkadza .

    W ostatnich latach na ten pomysł wpadły setki osób.
    Stanowisko banku było i jest jasne: nie i już.

    Bogdan B.