  • 11. Data: 2002-09-17 17:55:00
    Temat: Re: W którym banku wypukłą VISA?
    Od: m...@p...onet.pl

    > Karta kosztuje teraz 75 Zł
    > (karta dodatkowa kosztuje 45)
    teraz VISA Silver jest po 45 PLN za pierwszy rok

    > a pakiet ubezpieczeń jest obowiązkowy - nie można z niego zrezygnować
    > (pytałem w Citi) - czy może mam to co piszesz rozumieć, że jak nie mam
    > żadnych transakcji, to mi nie nalliczą tych 6,5 zł miesięcznie ??? Naprawdę
    > są tacy kochani?

    sa! aby zaplacic 6,5 musisz zrobic co najmniej jedna transakcje. Nie robisz -
    nie placisz.

    BTW: Jezeli sie zdecydujesz na BZWBK to pamietaj, aby zlozyc wniosek wczesniej.

    Ja do nich wyslalem swoj (o WBK Idea Profit) 17 lipca. ROTFL przy kazdym
    telefonie do ich infolinii.

    micho

  • 12. Data: 2002-09-17 17:58:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Konatowicz" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:am7ptf$hul$1@news.gazeta.pl...

    > Karta kosztuje teraz 75 Zł
    > (karta dodatkowa kosztuje 45)

    Hm... ciekawe skad u mnie wrazenie, ze jest jakas promocja na VC ;).

    Zapytaj pod 0 801 32 CITI :)

    Maciej

  • 13. Data: 2002-09-17 21:02:23
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

    Jak trafisz na promocje to masz za free, tylko przez rok, mnie sie tak
    trafilo polezal sobie silver nieaktywowany za free, jakbym potrzebowal to
    jeden telefon i jest aktywna, ale na twoim miejscu rozwazalbym VC Lukasa
    59+39 do tego serwis telefoniczny, ja nie narzekam, mialem VC Millennium tez
    spoko ale wtedy byla za 90 PLN to zmienilem na Lukasa, bo byl 1 rok free
    Al

  • 14. Data: 2002-09-19 13:20:58
    Od: "Marceli B." <m...@p...onet.pl>

    Czy chcesz jezdzic z ta kata do strefy dolarowej czy Euro ?
    Bo jak do Euro to wybij sobie z glowy Vise i kup Euro w kantorze.
    Jak bylem u Niemcow to przelicznik z VISY wyszedl okolo 4.27
    a z MasterCard 4,07 (kantor 4.13).
    Proponuje Partnera z PEKAO SA.
    Niestety nie ma okresu wolnego od odsetek ale jest kredytowa
    i akceptowalna jako tako.
    A jesli musi byc VISA to chyba kredytowa z Lucas-banku.
    Pzdr.
    Marek

  • 15. Data: 2002-09-20 11:58:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Marceli B." <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > Bo jak do Euro to wybij sobie z glowy Vise i kup Euro w kantorze.
    > Jak bylem u Niemcow to przelicznik z VISY wyszedl okolo 4.27

    Takie teorie sa bez sensu be podawania konkretnych kart / bankow.
    Akurat glowny problem to nie prowizje VISA, a (bardzo rozne) kursy
    sprzedazy dolarow przez banki (podobnie jak euro).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2002-09-20 18:41:27
    Od: k...@p...onet.pl

    A czy gdzies mozna uzyskac wypukle w jakims banku bez zaswiadczen o dochodach ?
    np student, co ma 4000zl regularnie od rodzicow ? Moze byc debetowa, ale
    chetniej kk

  • 17. Data: 2002-09-20 18:49:20
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    > A czy gdzies mozna uzyskac wypukle w jakims banku bez zaswiadczen o
    dochodach ?
    > np student, co ma 4000zl regularnie od rodzicow ? Moze byc debetowa, ale
    > chetniej kk

    a jaki problem by ten student poslugiwal sie kk... na tatusia ?

  • 18. Data: 2002-09-20 21:44:14
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > A czy gdzies mozna uzyskac wypukle w jakims banku bez zaswiadczen o
    dochodach ?
    > np student, co ma 4000zl regularnie od rodzicow ? Moze byc debetowa, ale
    > chetniej kk

    Millennium BPH - zakladasz lokate lub wplacasz kaucje.

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2002-09-20 21:44:46
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl___> napisał w wiadomości

    > a jaki problem by ten student poslugiwal sie kk... na tatusia ?

    A po co rodzice maja wiedziec co synek porabia i gdzie wydaje pieniadze ;-D

    --
    JaKi