  • 1. Data: 2002-03-26 15:11:36
    Temat: W jakim banku lokata?
    Od: "Greku" <r...@w...pl>

    1. Czy ktoś się orientuje w jakim banku jest obecnie najkorzystniej zalozyc
    lokate. Mam do dyspozycji okolo 45000, a procenty chcialbym odbierac co
    miesiac.
    2. Czy w bankach przy takiej sumie można się potargować aby zwiększyć
    oprocentowanie.
    Pozdrawiam
    Rafał Zdanowski
    r...@w...pl

  • 2. Data: 2002-03-27 10:04:18
    Temat: Re: W jakim banku lokata?
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > www.LGnet.pl i
    > http://www.vwbankdirect.pl/.
    >
    > No chyba, ze RPP znowu obnizy stopy.

    Ale jak widac w VW nie zmieniaja oprocentowania...
    Dla lokat nadal jest okolo 16%?

    Czy aby na pewno?

    Maciek - IGI

  • 3. Data: 2002-03-27 17:31:34
    Od: "MichalL" <m...@i...pl>

    "Greku" <r...@w...pl> wrote in message
    > 1. Czy ktoś się orientuje w jakim banku jest obecnie najkorzystniej
    zalozyc
    > lokate. Mam do dyspozycji okolo 45000, a procenty chcialbym odbierac co
    > miesiac.

    Po co lokata ? W LG procenty mozesz odbierac nawet czesciej.

    > 2. Czy w bankach przy takiej sumie można się potargować aby zwiększyć
    > oprocentowanie.
    > Pozdrawiam
    > Rafał Zdanowski

    Mozna, ale po co. Lepij od razu isc tam, gdzie daja najwiecej i to na
    rachunku biezacym:

    www.LGnet.pl i
    http://www.vwbankdirect.pl/.

    No chyba, ze RPP znowu obnizy stopy.

    MichalL

  • 4. Data: 2002-03-27 19:18:28
    Od: "MichalL" <m...@i...pl>

    > Ale jak widac w VW nie zmieniaja oprocentowania...
    > Dla lokat nadal jest okolo 16%?
    >
    > Czy aby na pewno?
    >
    > Maciek - IGI
    >
    > --

    Max to 9.35%. Ale Plus konto tez jest niezle.

    MichalL